Zo weer de de oliekoeler slang er af..nu op een andere plaats dan waar ik vorige keer een slang klem had geplaatst....
dus nog een anderhalf uur wachten op de leenderstraat in eindhoven...
als ik nu eens een bbq had....haha
over 1'5 uur auto rep. langs de weg.
over 1'5 uur auto rep. langs de weg.
in order of appearance
Discovery 2 Td5 2002 - Defender Td5 2002 - Defender 90 200TD -i 1985
Discovery 2 Td5 2002 - Defender Td5 2002 - Defender 90 200TD -i 1985
Re: over 1'5 uur auto rep. langs de weg.
Ik heb het spul al bereikbaar gemaakt..
kan de bak te veel druk hebben trouwens...of zijn de slangen over hun top heen. zometeen klem erop olie erbij en hup....
weekend.. gr
ja ik verveel me een beetje. dan maar met handy wat frumen..
ik zal maar wat fotos maken
kan de bak te veel druk hebben trouwens...of zijn de slangen over hun top heen. zometeen klem erop olie erbij en hup....
weekend.. gr
ja ik verveel me een beetje. dan maar met handy wat frumen..
ik zal maar wat fotos maken
in order of appearance
Discovery 2 Td5 2002 - Defender Td5 2002 - Defender 90 200TD -i 1985
Discovery 2 Td5 2002 - Defender Td5 2002 - Defender 90 200TD -i 1985
Re: over 1'5 uur auto rep. langs de weg.
Beste Mod...ik dat dit topic er twee keer staat....wis maar hoor.
Even update.
nadat ik eindelijk een universele slangklem (wat een ondingen zeg...) erop had
En 3 liter ATF erbij kon ik weer onderweg...althans 7 km Plop rook blauw...80 70 60
stil....
De vorige klem zelfde slang andere einde zit nog netjes op zijn plaats.
De vraag die ik hier willen stellen nu waarom weer die slang.
Zit er veel druk in het systeem zo ja hoeveel?
Kan deze druk ontstaan door een verstopt filter?
Of word er niet gefiltert in het koelcircuit.
Ik ga zelf een een vul slang leggen van de motor ruimte naar de bak
dat scheelt weer wat kruip werk.
Maar hier ook een vraagje over.
heerst er in de oliepan een overdruk/onderdruk of staar er zo maar
een niveau olie in??
gr mark
Even update.
nadat ik eindelijk een universele slangklem (wat een ondingen zeg...) erop had
En 3 liter ATF erbij kon ik weer onderweg...althans 7 km Plop rook blauw...80 70 60
stil....
De vorige klem zelfde slang andere einde zit nog netjes op zijn plaats.
De vraag die ik hier willen stellen nu waarom weer die slang.
Zit er veel druk in het systeem zo ja hoeveel?
Kan deze druk ontstaan door een verstopt filter?
Of word er niet gefiltert in het koelcircuit.
Ik ga zelf een een vul slang leggen van de motor ruimte naar de bak
dat scheelt weer wat kruip werk.
Maar hier ook een vraagje over.
heerst er in de oliepan een overdruk/onderdruk of staar er zo maar
een niveau olie in??
gr mark
in order of appearance
Discovery 2 Td5 2002 - Defender Td5 2002 - Defender 90 200TD -i 1985
Discovery 2 Td5 2002 - Defender Td5 2002 - Defender 90 200TD -i 1985
Re: over 1'5 uur auto rep. langs de weg.
Hallo,
Over welke oliekoeler hebben we het? Ik rij een 90 uit 1984 met een 200TDI blok en volgens mij is er maar 1 oliekoeler en daar gaat geen ATF op voor zover ik weet maar correct me if i am wrong....
Daarnaast zou ik de slangenklemmen (jubelklemmen) verwijderen en vervangen door een bij de olieboer (hydrauliek) officiële aangebrachte persing zodat dit soort problemen niet meer voor gaan komen..
Kost tussen de 30-50 euro.
Succes
Over welke oliekoeler hebben we het? Ik rij een 90 uit 1984 met een 200TDI blok en volgens mij is er maar 1 oliekoeler en daar gaat geen ATF op voor zover ik weet maar correct me if i am wrong....
Daarnaast zou ik de slangenklemmen (jubelklemmen) verwijderen en vervangen door een bij de olieboer (hydrauliek) officiële aangebrachte persing zodat dit soort problemen niet meer voor gaan komen..
Kost tussen de 30-50 euro.
Succes
\"Problemen kennen we niet, alleen maar uitdagingen\"
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten