Hoi Eric, motor loopt heel mooi nu. Hij pakt ook snel op en het boost membraan werkt goed :laugh: niet dat ik ermee ga racen hoor :S ik ga nog wel zo'n scheidings filter erop zetten maar ik heb het nu zo opgelost. In het potje zit een heel fijn filter wat de dampen nog wel doorlaat maar olie niet. Deze dampen zullen wel wat vettig zijn, maar dat zal bij een scheidings filter van een 200tdi ook wel zijn. Aan de onderkant zit een dop die kan er zo af en omdat hij doorzichtig kan ik precies in de gaten houden of er olie in komt. :lol: moet alleen de pakking van het uitlaatspruitstuk vervangen deze lekt nu. Op mijn oude NA motor zit nog een nieuwe pakking deze zet ik wel over.
Goed bezig.
Nu nog een intercoolertje er op en een uitlaat met dikke diameter om de temperatuur boven de zuigers en de EGT wat naar beneden te brengen en dan wordt het nog wel wat.
Houd wel je rechtervoet wat in bedwang en zeker op de snelweg niet constant tegen de max aanrijden(omdattie het zo makkelijk doet) want het blijven overstresste zorgenkindjes die Td's.
Groet,
Eric.