Jaaah, hallo!
Ik kwam nu zelfs een verhaal over Navy Russan tegen bij de advertenties :lol: waar het niet thuis hoort.
Dus nog maar weer even waarom ik dit spul hier geintroduceerd heb.
Het voordeel van Navy Russan is dat het overal inkruipt.
Wel handig als het over de binnenkant van je chassis gaat.
Het nadeel is misschien, dat weet ik nog niet echt en de tijd zal het leren, dat je het meerdere keren aan moet brengen.
Dat gaat zo makkelijk dat het voor mij een goeie optie is.
Ik heb hier nooit een heiligverklaring voor Navy Russan gepredikt en ook nooit als beste middel aangeprijst.
Wel het makkelijkst aan te brengen middel trouwens.
Ik smeer mijn achterbalk inclusief trekhaak in met dat spul en dat blijft ongeveer een jaar plakken, met pekel en al.
In het chassis zal het dus veel langer werkzaam zijn, maar nogmaals, de tijd zal het leren.
Ik ga ermee door, omdat het heel weinig moeite kost om het aan te brengen.
Chassis schoon spuiten met rioolrat en het spul er royaal in laten lopen, en aan 2 liter heb je genoeg.
Heb het aangebracht op alle roestende onderdelen, wielmoeren enz. en die zien er prachtig uit.
Probeer gewoon een bijdrage te leveren aan iedereen die zuinig is op z'n autootje, net als ik, meer niet.
groet, Ruben.
Navy Russan nog maar een keer
Navy Russan nog maar een keer
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
Re: Navy Russan nog maar een keer
Jaaah, ik probeer via deze onbenullige weg rijk te worden :woohoo:
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
- Ray vd Velden
Motten we maar weers een doen ;) Morgen het achter gedeelte van mijn chassis inpappen na een week
met roest oplosser hebben rond gereden, buren behandelen daar de de afgeragde containers mee voordat ze deze spuiten.
Alles slaat grijs en zwart uit en geen roest meer te bekennen.
met roest oplosser hebben rond gereden, buren behandelen daar de de afgeragde containers mee voordat ze deze spuiten.
Alles slaat grijs en zwart uit en geen roest meer te bekennen.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
-
Roger B.
op de A3 dindsagochtend kwam ik er bij de mijne heel goed aan.....;-)
gone
- Ray vd Velden
Zijn er altijd weer bij die moeten het weer overdrijven.. :P
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
Roger B. schrijft:
Dat is helemaal waar......alleen zo lastig om de bovenkant netjes in de was te zetten :silly:
op de A3 dindsagochtend kwam ik er bij de mijne heel goed aan.....;-)
Dat is helemaal waar......alleen zo lastig om de bovenkant netjes in de was te zetten :silly: