Is dat (altijd , dus vanaf verschijnen van het model) een deelbare achterbank geweest, of eeuuhh niet dus?
MAW: heeft de 130 ook een vaste uit 1 deel bestaande achterbank gehad/gekent ala de 110?
Met vr. groet tim.
Vraag achterbank 130 HPCU
Vraag achterbank 130 HPCU
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re:Vraag achterbank 130 HPCU
Onze 110 en 130 2006/2007 hebben beide een gescheiden achterbank.
Kan je dit niet terug vinden in een onderdelen boek?
Groet Ron
Kan je dit niet terug vinden in een onderdelen boek?
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Hee ron,
ik ging er eigenlijk van uit dat een 110 per definitie een bank uit 1 stuk had, maar niet dus..
optie onderdelen boek in opzoeken, niet aangedacht, gaan we dus doen.. :blush:
groet tim.
ik ging er eigenlijk van uit dat een 110 per definitie een bank uit 1 stuk had, maar niet dus..
optie onderdelen boek in opzoeken, niet aangedacht, gaan we dus doen.. :blush:
groet tim.
110 HT 200 Tdi 1989.
Beste Tim,
Afgelopen vrijdag is mijn nieuwe 130 geleverd.
Deze heeft een deelbare achterbank, echter, de bank zit vast geschroefd aan de achterwand en het meganisme om de bank naar voren te halen is onklaar gemaakt. Dit zal wel met het grijs kenteken te maken hebben, maar dat moet ik nog uitzoeken. Ik zal straks een foto maken en deze dan bijvoegen.
Groeten,
Q.
Deze heeft een deelbare achterbank, echter, de bank zit vast geschroefd aan de achterwand en het meganisme om de bank naar voren te halen is onklaar gemaakt. Dit zal wel met het grijs kenteken te maken hebben, maar dat moet ik nog uitzoeken. Ik zal straks een foto maken en deze dan bijvoegen.
Groeten,
Q.
-
albertdebruijn
Mijn 130 (nederlands model van 1996, dus geen HCPU) heeft deelbare achterbank. Kan klappen. Maar......was niet verankert. Heb dus twee lussen aan de uitsteeksels waarmee die in het slot valt (bij de 110) gemaakt. Zie daar verankering.
Is eenzelfde oplossing als de leuningen in de militaire uitvoeringen
Vermoed dat verankering iets te maken heeft met veiligheid en minder met grijs kenteken
Is eenzelfde oplossing als de leuningen in de militaire uitvoeringen
Vermoed dat verankering iets te maken heeft met veiligheid en minder met grijs kenteken
TopQ schrijft:
@ Q branche:
een fototje zou mooi zijn, heb tzt zo'n bank nodig, vandaar.
groetjes tim.
Beste Tim,
Groeten,
Q.
@ Q branche:
een fototje zou mooi zijn, heb tzt zo'n bank nodig, vandaar.
groetjes tim.
110 HT 200 Tdi 1989.
TopQ schrijft:
Dat de leuning vastgeschroefd zit aan de achterwand met een tweetal beugels is 'normaal', maar dat het mechanisme niet zou werken heb ik nog niet meegemaakt? :huh: :huh:
Weet je dat zeker? Bij alle 130's die ik gezien heb is het kwestie van de beugels demonteren en je kunt de bank gewoon opklappen.
Beste Tim,
Groeten,
Q.
Dat de leuning vastgeschroefd zit aan de achterwand met een tweetal beugels is 'normaal', maar dat het mechanisme niet zou werken heb ik nog niet meegemaakt? :huh: :huh:
Weet je dat zeker? Bij alle 130's die ik gezien heb is het kwestie van de beugels demonteren en je kunt de bank gewoon opklappen.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968