kutauto is. :blink: :blink:
Kan er wel mee leven :blush:beter dan een piemel auto
kutauto is. :blink: :blink:
Als ik lees hoeveel mensen hier gezeik hebben met hun Land Rover met allerlei domme problemen als 3 amigo's en weet ik niet wat heb ik nul vertrouwen in de garage op de hoek. :blink: :blink:
Ik rij al lang Land Rover en heb altijd het onderhoud gehad bij Mark Jansen, Cito en later Geba en ik heb zelden of nooit gezeik. Wanner ben je nou goedkoper uit?? :huh: :huh:
Wat is de prijs van weer eens stil staan met panne? 250,= of 500,=? Ik weet het niet. En dat zelf doen gaat sommigen goed af, andere minder. Die hebben steeds weer hun wagen kapot. Dat komt natuurlijk doordat ze eigenlijk niet kunnen sleutelen maar doordat het kutauto is. :blink: :blink:
Als je het onderhoud niet kunt betalen, koop dan een andere goedkoper auto. Simpel.
Prima keuze, maar dan niet weer in elk topic komen met wat die je volgende onderhoudsbeurt heeft gekost ok?
Als ik lees hoeveel mensen hier gezeik hebben met hun Land Rover met allerlei domme problemen als 3 amigo's en weet ik niet wat heb ik nul vertrouwen in de garage op de hoek. :blink: :blink:
Als je het onderhoud niet kunt betalen, koop dan een andere goedkoper auto. Simpel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten