tja, als je in één keer de dagwaarde aan kosten hebt, dan zou je het economisch total loss kunnen noemen. niet over een periode van een jaar
koppakking is ook geen ramp, wel klein vermogen ;)
help! lekkage koelvloeistof disco 2 Td5
-
Landmarcs
Re:help! lekkage koelvloeistof disco 2 Td5
Roger B. schrijft:
Als je over een jaar gezien meer dan de dagwaarde aan je auto moet verspijkeren dan ....
.... heb je wel een economisch rampgebied onder je hoede.
Overigens, als een kopppakking-probleem uiteindelijk ook een kop-probleem blijkt dan heb je wel echte kopzorgen (en kom je met een Disco al aardig in de buurt van een economisch total-loss).
Kijk je dan nog even naar een paar andere aanstaande knelpunten .... en je bent toe aan anti-depressiva.
Groeten MarcS
tja, als je in één keer de dagwaarde aan kosten hebt, dan zou je het economisch total loss kunnen noemen. niet over een periode van een jaar
koppakking is ook geen ramp, wel klein vermogen ;)
Als je over een jaar gezien meer dan de dagwaarde aan je auto moet verspijkeren dan ....
.... heb je wel een economisch rampgebied onder je hoede.
Overigens, als een kopppakking-probleem uiteindelijk ook een kop-probleem blijkt dan heb je wel echte kopzorgen (en kom je met een Disco al aardig in de buurt van een economisch total-loss).
Kijk je dan nog even naar een paar andere aanstaande knelpunten .... en je bent toe aan anti-depressiva.
Groeten MarcS
-
Roger B.
er zijn lui die een defender kopen voor 4mille, tot de laatste schroef uit elkaar halen, waar ze een jaar elk vrij uurtje in stoppen en dan, ruim 15mille kosten verder ern gerestaureerde hebben die 17mille waard is....is dat gerechtvaardigder dan dan iemand die een koppakking bij de dealer laat vervangen voor 2 mille bij een D2 uit 99 met dagwaarde van 3mille?
gone
-
Landmarcs
Roger B. schrijft:
Het ene is hobby, het andere economie.
Mijn wederhelft heeft een viool laten bouwen (en ze had al 2 andere violen), da's ook geen economie (hoe meer hout is weggeschaafd of geschuurd hoe duurder).
Groeten MarcS
er zijn lui die een defender kopen voor 4mille, tot de laatste schroef uit elkaar halen, waar ze een jaar elk vrij uurtje in stoppen en dan, ruim 15mille kosten verder ern gerestaureerde hebben die 17mille waard is....is dat gerechtvaardigder dan dan iemand die een koppakking bij de dealer laat vervangen voor 2 mille bij een D2 uit 99 met dagwaarde van 3mille?
Het ene is hobby, het andere economie.
Mijn wederhelft heeft een viool laten bouwen (en ze had al 2 andere violen), da's ook geen economie (hoe meer hout is weggeschaafd of geschuurd hoe duurder).
Groeten MarcS
-
Roger B.
oh, dus als ik mijn D2 rijdend hou en er dus een keer 2000 euro tegenaan gooi voor een ruilmotor is dat geen hobby, maar een "dwaas"(nothing personal to anyone) die 1000 of meer uur en 15000 euro in een defender steekt is een hobbyist?
dus alleen defendersleutelaars zijn hobbyisten en alle andere landroverrijders zijn geldverkwisters?
hoezo kortzichtig en met twee maten meten
dus alleen defendersleutelaars zijn hobbyisten en alle andere landroverrijders zijn geldverkwisters?
gone
-
Landmarcs
Roger B. schrijft:
Ho, Ho, ik ben juist heel ruimdenkend. Je hebt mijn "message" niet begrepen.
Geldverkwisten = Hobby (omgekeerd is het ook waar).
Een auto inruilen omdat de asbak vol is is "economie" (en in mijn ogen verkwistend).
Groeten MarcS
PS Roger B., uiteindelijk heb je wel een punt:
Geld uitgeven aan iets anders als een Defender is per definitie verkwisting.
(En een Defender koop je alleen als je een onverbeterlijke hobbyist bent.)
oh, dus als ik mijn D2 rijdend hou en er dus een keer 2000 euro tegenaan gooi voor een ruilmotor is dat geen hobby, maar een "dwaas"(nothing personal to anyone) die 1000 of meer uur en 15000 euro in een defender steekt is een hobbyist?
Ho, Ho, ik ben juist heel ruimdenkend. Je hebt mijn "message" niet begrepen.
Geldverkwisten = Hobby (omgekeerd is het ook waar).
Een auto inruilen omdat de asbak vol is is "economie" (en in mijn ogen verkwistend).
Groeten MarcS
PS Roger B., uiteindelijk heb je wel een punt:
Geld uitgeven aan iets anders als een Defender is per definitie verkwisting.
(En een Defender koop je alleen als je een onverbeterlijke hobbyist bent.)
-
Roger B.
en ik vind dat iedereen zelf moet weten hoeveel geld ie in zijn auto wil pompen, ongeacht of het een defender, een disco of voor mijn part een j@@p is.
dus jij hebt mijn "message" ook niet volledig begrepen
dus jij hebt mijn "message" ook niet volledig begrepen
gone
En het wordt.....
Een koprevisie!
Een koprevisie!
Als je er nog lang mee wil rijden kun je een AMC kop overwegen. Duurder maar schijnt beter te zijn. Is het onderzoeken wellicht waard.
Succes in elk geval! Ga je het zelf doen of wordt het de dealer?
EDIT: Ik lees revisie, hij is nog te redden neem ik dan aan? Wat is er precies gebeurd?
Succes in elk geval! Ga je het zelf doen of wordt het de dealer?
EDIT: Ik lees revisie, hij is nog te redden neem ik dan aan? Wat is er precies gebeurd?
Paul,
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.