Weet iemand of het wettelijk mag om een kentekensticker voor op de motorkap aan te brengen. Zie ze wel eens rijden.
Ik heb een nieuw kenteken en moet of platen of een sticker bestellen.
Bedankt!
groeten Arne
kentekensticker
Re:kentekensticker
Zoals Ron zegt, de merktekens op de kentekenplaat maken hem officieel, een sticker is niet erkend. Echter, een maat heeft een sticker op zijn Jaguar zitten en heeft de originele kentekenplaat altijd achterin de auto liggen. Die is al wel een aantal keer aangehouden, maar na het tonen van z'n papieren en de originele plaat is hij er nog steeds mee weggekomen. :huh: :huh:
Op de Defender vind ik het niet spannend, maar op zo'n sportauto zou ik de gok ook gewoon wagen. ;)
Op de Defender vind ik het niet spannend, maar op zo'n sportauto zou ik de gok ook gewoon wagen. ;)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
hey,
Zo had eens een klant en die ging zijn nieuwe a6 ophalen,.....die heeft direct de voor-kenteken plaat eraf gesloopt en achterin gegooid....2 jaar zo rond gereden :dry: en wel eens aangehouden maar nooit bekeurd :P
Zo had eens een klant en die ging zijn nieuwe a6 ophalen,.....die heeft direct de voor-kenteken plaat eraf gesloopt en achterin gegooid....2 jaar zo rond gereden :dry: en wel eens aangehouden maar nooit bekeurd :P
Ik snap t,...deels....dus laten we het maar doen!
- Tjalf Bloem
Hoi Arne,
Ik heb er een jaar mee rondgereden, toen kreeg ik de vraag van de lokale agent of ik toch de officiele plaat er weer wilde opzetten. Anders kreeg ik een boete. Ze had me al vaker zien rijden, maar nooit tijd gehad om mij aan te houden. Nu stonden we allebij te tanken bij de pomp.... Tja pech zeg maar.
Dus het mag niet, maar je kan er wel een tijdje mee weg komen....
groet,
Tjalf
Ik heb er een jaar mee rondgereden, toen kreeg ik de vraag van de lokale agent of ik toch de officiele plaat er weer wilde opzetten. Anders kreeg ik een boete. Ze had me al vaker zien rijden, maar nooit tijd gehad om mij aan te houden. Nu stonden we allebij te tanken bij de pomp.... Tja pech zeg maar.
Dus het mag niet, maar je kan er wel een tijdje mee weg komen....
groet,
Tjalf