Roger B. schrijft:
fatsoenlijke dealer nemen? onderdelen bestellen lijkt me toch iets wat de dealer (voor zover ze door landrover nog geleverd worden) toch wel moet kunnen.
en ook de technische kennis zou bij een dealer die niet pas 4 jaar dealer is (maar eerder al 15 -30 jaar) toch nog wel min of meer aanwezig moeten zijn lijkt me.
altijd zo makkelijk om ALLE dealers als slecht en onkundig af te schilderen door ervaringen met ÉÉN dealer.
LRParts werkt hier wel, ik gebruik firefox als browser.. op de eerste pagina rechts van het midden, bovenaan op "in english" klikken verder wijst het zich wel
Helaas, mijn ervaringen met de 15 á 30 jaar bestaande dealers zijn bar slecht. Meer kan ik er echt niet van maken behalve dat de prijzen die ze voor onderdelen durven te vragen ronduit belachelijk duur zijn.
Nu moet ik wel zeggen dat wanneer ik naar de dealer ga altijd met de moeilijkste vragen kom die ze helaas verkeerd of niet kunnen beantwoorden.
De producten die ze in de showroom hebben staan zijn echter helemaal top :lol:
Ook ik gebruik de laatste versie van Firefox en na een 5e poging werkt het nu wel. Bedankt voor de link en ik ga daar eens neuzen.