Na een zeer leuk weekend Furstenau, vannacht (01.15) thuisgebracht door de anwb.
Probleem: wiellager links voor vond het na 197.000 km lang genoeg geduurd hebben.
Boel zat goed vast. maar de aanhouder wint en heb de hele boel nu los.
Ik hou over: het lager met daarin de meenemer voor de aandrijfas en de flens
met de 5 bouten voor remschijf en wiel. Moet ik dit nog verder uit elkaar halen (persen)
of vervang je dit compleet. Dan weet ik of ik hier kan stoppen, en alleen de onderdelen
nog moet vervangen, of dat ik het nog verder uitelekaar moet halen.
het betreft hier een Disco 3 tdv6 bouwjaar 2004 (één van de aller eerste!)
Marcel Vonk
wiellager links voor discovery 3
-
marcel vonk
- blauwelaro
Re:wiellager links voor discovery 3
Doe n's een foto? Wel naar dat je niet op eigen kracht thuis kon komen. Zal goed heet geweest zijn als 't zo erg vast is gelopen. Niks voor die tijd gehoord? Een zoem, dreun of tikje?
Groet, Johan
Groet, Johan
Toen ik 17 jaar oud werd kocht ik m'n eerste 88", daarmee heb ik het Land Rover virus opgelopen. Weet nu, éénmaal besmet, gaat 't nooit meer over.
-
marcel vonk
Ik denk dat ik er al uit ben:
LRO24247 is het onderdeel wat ik nodig heb:
en dat is inderdaad als één geheel
LRO24247 is het onderdeel wat ik nodig heb:
en dat is inderdaad als één geheel

denk het ook zie:
Mvg Jan
Mvg Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- blauwelaro
Eens :) Kijk jij ook altijd bij die Rus, Jan? Jammer dat dit niet gewoon in Nederland kan en dan een goed magazijn er achter met fijne prijzen. Vandaag besteld, morgen in huis. Dat moet toch handel zijn zijn zou je denken.
Toen ik 17 jaar oud werd kocht ik m'n eerste 88", daarmee heb ik het Land Rover virus opgelopen. Weet nu, éénmaal besmet, gaat 't nooit meer over.
Ja kijk daar regelmatig. Maar het voor mijn defender er een in PDF op de usb stick staan. Gebruik beide wel eens of om iets zeker te stellen dat ik het goed heb. Lees alleen net dat Marcel een ander nummertje heeft dat ik. Alleen levert google met dat nummer mij niets op. En zijn disco3 is van 2004 terwijl die rus de disco3 bij 2005 laat beginnen. Nu heb ik een Td5 uit '98 terwijl ze officieel pas in '99 gebrouwd zouden zijn :dry:
Mvg Jan
Mvg Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
-
marcel vonk
Marcel maakt een "tiep" foutje
moet zijn LRO 14147
groet Marcel
moet zijn LRO 14147
groet Marcel