groet Willem.



Vergeet niet dat een Puma een Td5 is met een andere motor. verder is er zo min mogelijk aangepast want dat kost geld. Dus zit er tussen de radiateur en de ventilator een cm of 30, zit de ouwe kachel erin met een verloop naar een nieuwe kachel en ga zo maar door. :blink: :blink:
Edward schrijft:
Vergeet niet dat een Puma een Td5 is met een andere motor. verder is er zo min mogelijk aangepast want dat kost geld. Dus zit er tussen de radiateur en de ventilator een cm of 30, zit de ouwe kachel erin met een verloop naar een nieuwe kachel en ga zo maar door. :blink: :blink:
Zeg maar gerust dat een Puma een Td5 is met een verkeerde* motor.
Ik enige wat niet verkeerd is is dat extra beetje power (daardoor is ie dan ook wat dorstiger).
* en daarbij ook nog eens een malle bak (als je rustig wilt rijden zijn de nogal willekeurig verdeelde versnellingen geen aanwinst, dat er een 6e versnelling is is natuurlijk wel weer een winst)
MarcS
Landmarcs schrijft:
Edward schrijft:
Vergeet niet dat een Puma een Td5 is met een andere motor. verder is er zo min mogelijk aangepast want dat kost geld. Dus zit er tussen de radiateur en de ventilator een cm of 30, zit de ouwe kachel erin met een verloop naar een nieuwe kachel en ga zo maar door. :blink: :blink:
Zeg maar gerust dat een Puma een Td5 is met een verkeerde* motor.
Ik enige wat niet verkeerd is is dat extra beetje power (daardoor is ie dan ook wat dorstiger).
* en daarbij ook nog eens een malle bak (als je rustig wilt rijden zijn de nogal willekeurig verdeelde versnellingen geen aanwinst, dat er een 6e versnelling is is natuurlijk wel weer een winst)
MarcS
De enigen die die bak mal vinden zijn zondagsrijders zoals jij die eigenlijk beter in een Fiat Panda kunnen gaan zitten. Hang maar eens wat achter die 110 en je zult die bak enorm gaan waarderen. :P :P
Wil je Pand style zondagsrijden kun je gewoon 1,2,4,6, schakelen. ;)
NB Hoe hoger het percentage hoe kleiner de stap tussen de 2 versnellingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten