Thomas Td5 schrijft:
Gelukkig ben ik verzekerd voor ruiten, maar volgens mij moet ik dan naar de Carglass mafia toe. Zo happig ben ik niet op die lui, ze hebben een keer een sterretje gevuld. Laten we het erop houden dat het niet beter ervan werd. :X Ik wil ook de verwarmde voorruit behouden.
Eens bellen met de verzekering of die ook de dealer willen vergoeden. Lijkt me dat Carglass hetzelfde vraagt voor een OEM Land Rover voorruit.
Veel, of althans mijn, verzekeringen vergoeden ook Auwtotaalglas.
In ieder geval waren dit mannen die een Defender-ruit met plezier (en goed) plaatsten.
Of ze verder beter zijn weet ik niet, maar ze maken duidelijk minder hinderlijk reclame.
Veel verzekeringen vergoeden ook de Dealer maar veelal met een groter eigen risico. (Waarschijnlijk is dit alles omdat de verzekeraar een dealtje met de glasmannen hebben, en dus korting hebben bedongen: de glasmannen meer omzet maar tegen een ander prijsje.)
Groeten MarcS
PS Je kan zolang je deze ruit-verzekering hebt ook een en ander nog eens even aanzien, ook al betaalt de verzekeraar (uiteindelijk jij/wij dus in de premie) het eigen risico blijft staan, en al die tijd dat je met deze ruit doorrijdt is mooi meegenomen, alle stenen etc mogen die tijd gratis op je ruit landen