Is niet uit te leggen, zit tussen de oren.
En dan breng je hem bij de dealer, komt er vaak als nog een auto ruiten man de klus klaren. Gebruikt hij alleen de spulletjes OE telt het mee met de dealer bonus aan het eind van het jaar :)
Eigen risico neemt men wel mee in de prijs van het plaatsen.
Groet Ron
Barst in voorruit?
Re:Barst in voorruit?
110-Td5 X-tech 2006
Edward schrijft:
omdat er een barst in zit.....
Begrijp ik nog steeds niet waarom de ruit vervangen zou moeten worden? Kan iemand mij dat uitleggen??? :huh: :huh:
omdat er een barst in zit.....
- Thomas Td5
Edward schrijft:
Er zit een barst in.
Als ik een nieuwe ruit op kosten van de verzekering kan krijg dan is het een beetje lood om oud ijzer of ik deze laat zitten of die nieuwe neem.
Begrijp ik nog steeds niet waarom de ruit vervangen zou moeten worden? Kan iemand mij dat uitleggen??? :huh: :huh:
Er zit een barst in.
Als ik een nieuwe ruit op kosten van de verzekering kan krijg dan is het een beetje lood om oud ijzer of ik deze laat zitten of die nieuwe neem.
Dus omdat je het niet gelijk merkt in je portomonee laat je hem vervangen, hoe komt het toch dat de verzekering duurder wordt.
Snap er niks van, zakkevullers die verzekeringsmaatschappijen (zegt men dan)
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
- Thomas Td5
Ron63 schrijft:
Ik ben niet iemand die zijn verzekeringen uitmelkt omdat het kan. Het is puur nu dat ik overweeg om zo mijn voorruit te laten vervangen. Het is ook niet alsof dit elke paar maanden gebeurt.
Dus omdat je het niet gelijk merkt in je portomonee laat je hem vervangen, hoe komt het toch dat de verzekering duurder wordt.
Ik ben niet iemand die zijn verzekeringen uitmelkt omdat het kan. Het is puur nu dat ik overweeg om zo mijn voorruit te laten vervangen. Het is ook niet alsof dit elke paar maanden gebeurt.
Ron63 schrijft:
Juist! En maarklagen over de premie. :blink:
Ik ga nu even op m'n handen zitten, dat heb ik mod 2 beloofd......
Groet Ron
Juist! En maarklagen over de premie. :blink:
Ik ga nu even op m'n handen zitten, dat heb ik mod 2 beloofd......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Ga ik wel onder het gemalen water staan, dit wordt anders toch oeverloos :side:
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
vind het toch wel enigs zins onvoorstelbaar.
thomas heeft een glasverzekering en heeft een barst in z´n voorruit.
ja....... tuurlijk laat ie hem dan vervangen en dat moet ie toch ook helemaal zelf weten.
thomas heeft een glasverzekering en heeft een barst in z´n voorruit.
ja....... tuurlijk laat ie hem dan vervangen en dat moet ie toch ook helemaal zelf weten.
- Ray vd Velden
Kun je zien dat zo'n barstje veel verdriet teweeg kan brengen.
En als je je auto in concour staat wil houden vallen die dingen je gewoon op daar kun je dan ziek van zijn.
En dat wil je graag delen met mede LR rijders, en dat is fijn.
Vindt het oprecht erg.
Zo, ga weer verder met waar ik mee bezig was en dat is bier drinken.
En als je je auto in concour staat wil houden vallen die dingen je gewoon op daar kun je dan ziek van zijn.
En dat wil je graag delen met mede LR rijders, en dat is fijn.
Vindt het oprecht erg.
Zo, ga weer verder met waar ik mee bezig was en dat is bier drinken.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
-
Landmarcs
Thomas,
Gewoon nog even aanzien. Ik zag pas bij iemand die net een week zijn ruit gerepareerd had een gemeen sterretje. Hij had dus nog 10 dagen moeten wachten !!
Zelf had ik - een paar jaar terug - een steentje tegen de voorruit dat zo gemeen aankwam dat de splinters er binnen vanaf sprongen (daarna kwam het verhaal van de snelweg-schutter, ik dus denken dat die het geweest was, maar daarna kwam weer het verhaal dat er geen snelwegschutter was).
Anyway, een stukje plakband* erop en de ruitenwisser deed het prima, en maanden later maar eens een nieuwe ruit laten plaatsen (die eindelijk eens niet lekte). Alle terughoudendheid was voor niks: nog weer een half jaar later lag de auto op z'n kop en de ruit aan barrels.
* Plak het plakband zo dat de ruitenwisser niet parallel aan de zijrand de "pleister" passeert (liefst dus precies diagonaal). Een stukje plakband is ook slim als je een klein sterretje later wilt laten repareren: hoe minder weersinvloeden hoe groter de kans op onzichtbaarheid van de reparatie.
Groeten MarcS
Gewoon nog even aanzien. Ik zag pas bij iemand die net een week zijn ruit gerepareerd had een gemeen sterretje. Hij had dus nog 10 dagen moeten wachten !!
Zelf had ik - een paar jaar terug - een steentje tegen de voorruit dat zo gemeen aankwam dat de splinters er binnen vanaf sprongen (daarna kwam het verhaal van de snelweg-schutter, ik dus denken dat die het geweest was, maar daarna kwam weer het verhaal dat er geen snelwegschutter was).
Anyway, een stukje plakband* erop en de ruitenwisser deed het prima, en maanden later maar eens een nieuwe ruit laten plaatsen (die eindelijk eens niet lekte). Alle terughoudendheid was voor niks: nog weer een half jaar later lag de auto op z'n kop en de ruit aan barrels.
* Plak het plakband zo dat de ruitenwisser niet parallel aan de zijrand de "pleister" passeert (liefst dus precies diagonaal). Een stukje plakband is ook slim als je een klein sterretje later wilt laten repareren: hoe minder weersinvloeden hoe groter de kans op onzichtbaarheid van de reparatie.
Groeten MarcS