Bevestiging Schep en bijl

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
TonSmulders

Bevestiging Schep en bijl

Berichtdoor TonSmulders » 04 Nov 2024, 16:33

Ik ben op zoek naar de bevestigingen (liefst origineel) voor een schep en een bijl op mijn Land Rover Series 3 uit 1974.
De enige verwijzing die ik kon vinden was op Maanrover maar inmiddels waren deze niet meer op voorraad.

Ook moet ik bekennen dat ik niet weet hoe deze bevestigingen er uit zien. Ik ben op zoek gegaan naar plaatjes op internet maar deze zijn niet gedetailleerd genoeg om een duidelijk beeld van deze bevestigingen te krijgen.

Dus:
Als iemand deze bevestigingen te koop heeft dan neem ik ze graag over (ik besef dat deze tekst dan eigenlijk bij de Rovertjes thuishoort en daar zal ik 'm zo meteen ook zetten) maar wellicht beter voor op deze plek op het forum: Mocht iemand tekeningen, foto's of bestelnummers op een bepaalde site o.i.d. hiervan hebben dan zou je me daar zeer blij mee maken (en dat is jullie streven toch..?)

Edward

Re: Bevestiging Schep en bijl

Berichtdoor Edward » 04 Nov 2024, 19:57

Vraag eens even aan Arend van Jeeps&Landy parts in Boskoop. Als ie niks op voorraad heeft weet ie iig vast hoe get eruit hoort te zien.

Anders kun je ook de site van SolideBolide.nl eens doorspitten. Daar staan dacht ik militaire handboeken vd de Serie op.
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

TonSmulders

Berichtdoor TonSmulders » 05 Nov 2024, 09:54

Edward schreef:Vraag eens even aan Arend van Jeeps&Landy parts in Boskoop. Als ie niks op voorraad heeft weet ie iig vast hoe get eruit hoort te zien.

Anders kun je ook de site van SolideBolide.nl eens doorspitten. Daar staan dacht ik militaire handboeken vd de Serie op.

Thanks Edward!
Arend heeft me inderdaad verder kunnen helpen.

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 05 Nov 2024, 10:32

TonSmulders schreef:
Edward schreef:Vraag eens even aan Arend van Jeeps&Landy parts in Boskoop. Als ie niks op voorraad heeft weet ie iig vast hoe get eruit hoort te zien.

Thanks Edward!

En dan .... nu of straks ook nog een kiekje van het hoe en wat rond de uitkomst ?

Groeten MarcS

Edward

Berichtdoor Edward » 05 Nov 2024, 12:34

TonSmulders schreef:
Thanks Edward!

Ah, top! Altijd leuk als het zo simpel kan zijn. :D :D
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

TonSmulders

Berichtdoor TonSmulders » 05 Nov 2024, 13:36

Landmarcs schreef:En dan .... nu of straks ook nog een kiekje van het hoe en wat rond de uitkomst ?

Groeten MarcS

Uiteraard! Maar nu nog even niet aangezien het nog een grote puinhoop is :)

Terug naar “Techniek”