Edward schrijft:
De voorste verticale stang (linkage)is de bediening van de diff lock. Die is stelbaar op de bout waarop hij scharniert. Waarschijnlijk maakt hij te weinig slag waardoor hij niet inschakelt. Bereikbaar via luik in seatbase onder cubby of middenstoel.
Ow oke, als ik het goed begrijp die bout rechtsonderin het plaatje losmaken en dan pookje in diflock peuteren en maar testen tot ie het doet. Vandaag ga ik dat niet meer redden denk ik, hopelijk kan ik daar morgen tijd voor vrij maken (meteen een excuus om schoonma een beetje te ontlopen :silly: )
Marc
niet helemaal luke, die drie boutjes daarmee zit het asje in het huis, het heveltje heeft maar één moertje
Marc
als je die moer rechts onder op de foto losmaakt en eraf haalt kun je dat ovale plaatje van het asje wippen, het asje heeft twee platte kanten (waar dat plaatje nu omheen ligt) waarop je een 12mm steeksleutel kunt zetten en zo het sper kunt bedienen.
Als ie het dan wel doet, klopt de afstelling van het linkage niet.
Afstellen doe je door de bout met contramoer die op 1/3 van boven als scharnierpunt van dat vertikale strip- (of ik meen dat er ook zijn met U-)profiel dient. Je moet het scharnierpunt dan losmaken, en de bout per halve slag in- of uit draaien en daarna het scharnierpunt weer terug monteren.
snap je het een beetje zoals ik het omschrijf?