kenteken schorsen, wel rijden in het buitenland ?

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Fred130

Re:kenteken schorsen, wel rijden in het buitenland ?

Berichtdoor Fred130 » 12 Mar 2011, 16:33

Mazen van de wet?

Daaronder versta ik dus conform de wet handelen maar doordat de wet ruimte laat in sommige handelingen dit toepassen.

Het essentële is hierbij conform de wet.

echter is het onderwerp van dit topic niet conform de wet of een maas in de wet, dus illegaal, frauduleus, enz.
Defender 110 2002

berry

Berichtdoor berry » 12 Mar 2011, 16:57

Tja zoals je het wilt noemen. Hij is duidelijk op zoek naar mazen in de wet. En die zijn er in dit geval niet
Voor een paar rottige centen een topic van inmiddels 11 pagina's.
Eigenlijk te gek voor woorden! En wat mij betreft mag er een slot op deze onzin!!!
Berry.

Series 2A, 88, 1971 genaamd Lucifer Perkins Prima 2.0 TD.

www.scheepshuisje.nl

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 12 Mar 2011, 17:21

berry schrijft:
En wat mij betreft mag er een slot op deze onzin!!!

:blink:
Om een eind te maken aan dit topic hebben we de moderator toch helemaal niet nodig?
Gewoon stoppen met volgen en reageren!
:P
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 12 Mar 2011, 17:47

tja, ik vind dat iedereen het recht heeft zijn vraag te stellen, voor zover je de regels van het forum niet overschrijdt. Iedereen heeft dan ook het recht om binnen die zelfde regels te reageren.

Dat JIJ, berry, het onzin vindt...tja lees het dan niet.. voor een ander kan deze discussie wel nuttig zijn (bijvoorbeeld iemand die eenzelfde keuze wilde maken en nu overtuigd is dat dit buiten de wet valt en het dus niet doet (om een mogelijk positief effect te noemen)

Als iemend advies wil om mazen in de wet te vinden (en een maas in de wet gebruiken is NIET illegaal, eerder vernunftig of slim) vind ik dat niet per definitie iets dat hij of zij niet op dit forum mag vragen (enige relevantie wel gewenst natuurlijk.)

De start van dit topic was de vraag of het toegestaan is danwel problemen geeft als ie geschorst in het buitenland rijdt..... inmiddels is duidelijk dat het niet toegestaan is, en dat er ook enige kans is op problemen. Dat de topic starter nog steeds van plan is dat risico te nemen, is zijn probleem, maar de informatie in dit topic zou ik toch zeer zeker geen onzin noemen.

Als dit topic zo bezwaarlijk van aard ne inhoud was, zouden de moderatoren al wel ingegrepen hebben
gone

pascal ubags

Berichtdoor pascal ubags » 12 Mar 2011, 19:00

hallo
maar moet je hem wel schorsen, kan je niet een voorstel doen aan de belasting om 7 maanden niet te betalen, ivm , niet gebruiken van de nederlandse wegen?
mvg pascal

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 12 Mar 2011, 20:01

:woohoo: :woohoo: :woohoo: ja, dat kun je ze zeker voorstellen daar, maar ik denk dat ze bij de belastingdienst je voorstel mt een grote grijns afwijzen :laugh: :laugh: :laugh:
gone

berry

Berichtdoor berry » 12 Mar 2011, 20:04

ik vond het commentaar van gewoon niet meer reageren eigenlijk best wel goed! En wilde dan ook eigenlijk niet meer reageren maar omdat jij roger b het blijkbaar nodig vond om mijn woorden te verdraaien doe ik het nu toch.

Dus bij deze.

@Roger B.

Net zoals jij op dit forum mag ik hier ook alles lezen en beantwoorden. Jij hoeft mij dus niet te vertellen wat ik wel en niet lees.

De reden dat ik het onzin vind is dat ik binnen 5 minuten op het internet alle kennis gevonden heb die ik nodig heb om deze vraag te beantwoorden.

Iedereen mag zijn vraag stellen. en als je daar dan een antwoord op krijgt is dat ook ok. Maar als je het dan niet met het antwoordt eens bent om er vervolgens 11 pagina's over door te emmeren, daar wordt het antwoordt niet anders van. Hoe vervelend dat soms ook kan zijn.

En dat vind ik onzin. En omdat dit een heel langdradig verhaal lijkt te gaan worden mag er van mij dan ook een slotje op.

Daarnaast is er ook nog eens mijn persoonlijke mening. Ik vind het niet kunnen dat er op een forum zoals dit een topic kan bestaan wat in het begin een normale vraag leek maar wat uitdraait in een topic over het hoe en wat in belastingfraude. Blijkbaar maakt jou roger b dat niks uit maar mij wel.

Dit was mijn laatste antwoord over dit onderwerp.

Ik had trouwens nog wel een vraag over Windows. Maar daar open ik wel een nieuw topic over!
Berry.

www.scheepshuisje.nl

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 12 Mar 2011, 20:20

Als het feit dat de info om de vraag te beantwoorden zo op internet te vinden is een criterium is om een topic bestaansrecht te geven......dan mag 80% van de topics op slot... de meeste problemen zijn ergens op internet wel te vinden en beantwoord...

iedereen moet zelf weten of ie belastingfraude wil plegen, dat ie daar voor gewaarschuwd wordt en op de (soms erg) nadelige gevolgen van het plegen van fraude gewezen wordt.... is alleen maar positief toch? weerhoudt anderen er wellicht van ook zulke fraude te plegen...

Dat jij het onzin vindt, is je goed recht. Dat je het topic leest ook. Maar als je vindt dat het dicht moet omdat jij het onzin vindt, dan is dat jouw voorkeur die je (als het slotje er door jouw opmerking op zou komen) aan andere lezers oplegt. Als jij dit topic niet wil volgen, lees je het toch gewoon niet..... zo bedoelde ik dat, niet dat jij het niet mag lezen...dat moet je immers fijn zelf weten.......

nu heb ik het topic maar globaal gelezen, dus ik kan iets gemist hebben... Maar volgens mij staan er geen aanwijzingen in het topic over hoe je zou moeten frauderen in dit topic, in tegendeel, er is meermaals op gewezen 'DAT het fraude is, en DUS illegaal en strafbaar...
gone

Bareld

Berichtdoor Bareld » 12 Mar 2011, 20:25

ik vind dat er een slotje moet op het Jeepforum want ik wil dat niet lezen. :P

berry

Berichtdoor berry » 12 Mar 2011, 20:34

Lees mijn stukje nou nog eens! neem dan een glas Whisky en lees het nog een keer.

Ik vind het onzin dat het 11 en inmiddels 12 pagina's lang is! Iedereen mag vragen stellen en als het antwoordt dan gegeven is dan is het klaar toch? dan hoef je toch niet door te mekkeren?

En zoals ik het topic lees worden er zeker adviezen gegeven over hoe en wat.

Maar blijkbaar weet jij het het beste! je woont uiteraard met een reden in Duitsland.

Oh en ik ben het met Bareld eens
Berry.

www.scheepshuisje.nl

Terug naar “Techniek”