hee rob,
ik denk dat hou situatie anders is, jij woont op madeira. Rij je dan met een NL of wat is het Spaans of Portugees kenteken.
Madeira is Portugees, dus op een Portugees kenteken.
hee rob,
ik denk dat hou situatie anders is, jij woont op madeira. Rij je dan met een NL of wat is het Spaans of Portugees kenteken.
@forbert:
dat is dus weer zo'n advies zonder nadenken....
Roger B. schrijft:
@forbert:
dat is dus weer zo'n advies zonder nadenken....
Wat kort door de bocht van mij, maar ik sta dr wel achter.
Als je het goed met je verzekering regeld (dat moet je natuurlijk wel doen!) kan ik het me voorstellen dat je t doet als je voor langere tijd in het buitenland zit. Je maakt immers ook geen gebruik van de nederlandse wegen.
De wegenbelasting kon ik me prima in vinden. De houderschapsbelasting vind ik weer n voorbeeld waarbij de overheid zich verlaagd tot de graaicultuur, pakken wat je pakken kan, en daar heb ik n broertje aan dood.
Gewoon een hele domme discussie dit!
De wegenbelasting kon ik me prima in vinden. De houderschapsbelasting vind ik weer n voorbeeld waarbij de overheid zich verlaagd tot de graaicultuur, pakken wat je pakken kan, en daar heb ik n broertje aan dood.
het enige wat je kan informeren is het lokaal te regelen. dus in het land van bestemming aan melden en verzekeren. dan kan je hier de boel misschien laten vervallen.
dat zou goedkoper kunnen zijn en toch legaal (lees: veiliger zonder de genoemde risico's)
het is nl heel raar dat je hier wél moet betalen als je langdurig met een buitenlandse auto in nederland rijdt. ook met buitenlandse lease auto's in nederland wonend via bedrijf en allerlei ingewikkelde constructies worden tegenwoordig steeds moeilijker gemaakt en moet je nederlandse belastingen en bpm etc betalen.
dus waarom niet, niét betalen als jij dan langdurig weg bent??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten