De stekker van de reverse switch op de mt82 versnellingsbak van mijn 2008 defender was er afgeknipt dus wil ik weer aansluiten. Nu heb ik de stekker bij landrover besteld, maar er zitten geen pinnen en seals bij.
Heeft iemand een adres waar ik die in Nederland per stuk kan kopen? Complete stekker met pins en seals is ook goed.
Stekker ypc500750.
Pins zijn waarschijnlijk de yazaki yesc.15-skt
Stekker pins reverse switch mt82
Stekker pins reverse switch mt82
1984 Ninety county. 2.25 petrol.
2008 Defender SW
2008 Defender SW
-
Landmarcs
Re: Stekker pins reverse switch mt82
Deem schreef:De stekker van de reverse switch op de mt82 versnellingsbak van mijn 2008 defender was er afgeknipt ....
Stekkers afknippen .... Wie doet zoiets, of waarom ?
Een stekker is toch bedoeld om een tzt weer verbreekbare verbinding te maken (en dan bedoel ik: zonder schade verbreekbaar).
Groeten MarcS
- Erik Peters
Re: Stekker pins reverse switch mt82
Tja, bij mijn 2001 Defender Td5 vloog er telkens als ik de achteruit inschakelde een zekering eruit.
Deze 'stroomkring' voorzag de remlichten ook van spanning, die dan niet meer werkten.
Ik heb eerst de stekker los geprutst, zodat de zekering heel bleef en later de schakelaar in de bak vervangen (die gaf dus kortsluiting).
Het was veel makkelijke geweest om de draden door te knippen........
Groet,
Erik.
Deze 'stroomkring' voorzag de remlichten ook van spanning, die dan niet meer werkten.
Ik heb eerst de stekker los geprutst, zodat de zekering heel bleef en later de schakelaar in de bak vervangen (die gaf dus kortsluiting).
Het was veel makkelijke geweest om de draden door te knippen........
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht