balanceren rostyle velgen
balanceren rostyle velgen
weet iemand hoe of waar je rostyle velgen van een range rover classic kunt laten balanceren. De plaatselijke bandenboer heeft de benodigde conus (17) niet. Deze is volgens zijn tabel niet beschikbaar.
Re: balanceren rostyle velgen
Andere plaatselijke bandenboer zoeken ?
Ben tegen dat probleem nooit aangelopen.
Wel dat ze een lekke binneband niet meer kunnen repareren (Engeland).
Ben daarom van de binnenbanden af met stalen discovery velgen en stalen Mach5, hebben allemaal ook zo'n gat.
Balanceren gaat hier in Z Limburg (Margraten) zonder opmerkingen.
Ben tegen dat probleem nooit aangelopen.
Wel dat ze een lekke binneband niet meer kunnen repareren (Engeland).
Ben daarom van de binnenbanden af met stalen discovery velgen en stalen Mach5, hebben allemaal ook zo'n gat.
Balanceren gaat hier in Z Limburg (Margraten) zonder opmerkingen.
Sowieso een andere bandenboer zoeken. Stalen velgen centreren op de wielmoeren en niet op het naafgat.
Balanceren hoor je dus ook te doen op wielmoeren. Ja, ik weet dat de Profile's en andere prutsers dat nooit doen en dat het vast 90% vd tijd goed gaat maar dat maakt het niet oké.
Beetje bandenboer heeft gewoon een verstelbare adapterplaat voor op het balanceer apparaat waar je alle steken velgen tegen kunt bouten. Wie da nie heeft is een beunhaas.
Balanceren hoor je dus ook te doen op wielmoeren. Ja, ik weet dat de Profile's en andere prutsers dat nooit doen en dat het vast 90% vd tijd goed gaat maar dat maakt het niet oké.
Beetje bandenboer heeft gewoon een verstelbare adapterplaat voor op het balanceer apparaat waar je alle steken velgen tegen kunt bouten. Wie da nie heeft is een beunhaas.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Goed te horen dat het wel goed mogelijk is. Ik zoek verder