Ik lag vandaag onder de auto om een rubber in de accubak te doen van mijn defender 110 TD5 toen ik een losse stekker zag hangen.
Iemand een idee waar deze van is?
Stekker?
- Erik Peters
Re: Stekker?
Geen idee, maar onder mijn Td5 hangen ook wel een paar ongebruikte stekkers.
Groet,
Erik
Groet,
Erik
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Erik Peters schreef:Geen idee, maar onder mijn Td5 hangen ook wel een paar ongebruikte stekkers.
Groet,
Erik
Onder een Puma idem.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Zal wel goed zijn dan, kwam er ook al 1 tegen rechts achter bij de verlichting. Ze zullen wel 1 kabelboom gebruiken voor meerdere modellen
-
Landmarcs
koenNL schreef:Zal wel goed zijn dan, kwam er ook al 1 tegen rechts achter bij de verlichting. Ze zullen wel 1 kabelboom gebruiken voor meerdere modellen
Rechts achter zou ook de "fiche" kunnen zijn voor de aanhanger-aansluiting.
Maar het klopt, er zitten hier en daar ongebruikte loshangende aansluitingen.
De Defender zit vol met onbenutte kansen.
Groeten MarcS
Nou, liever wat loshangende stekkers dan een gebrek eraan. Toenik m'n bussie kocht zat er geen trekhaak onder. Wat een helder licht als ik natuurlijk pas ontdekte nádat ik afgesproken had een aanhanger mee te nemen.
Niet getreurd: de lokale automat heeft zo'n ding inclusief stekkerdoos binnen een dag in huis! Alleen zat aan de stekkerdoos 5 meter draad die onder de auto door naar de bestuurdersstoel gebracht moest worden....... Da's nie effe snel en dus ging ik nog zonder kar op pad.
WAT een treurnis! Blijkt dat je "voorbereid op trekhaak" ook een aan te vinken optie is.......

Niet getreurd: de lokale automat heeft zo'n ding inclusief stekkerdoos binnen een dag in huis! Alleen zat aan de stekkerdoos 5 meter draad die onder de auto door naar de bestuurdersstoel gebracht moest worden....... Da's nie effe snel en dus ging ik nog zonder kar op pad.
WAT een treurnis! Blijkt dat je "voorbereid op trekhaak" ook een aan te vinken optie is.......
Edward van Vugt
- Erik Peters
Tja, moet je maar net weten als je op zoek bent naar iets anders.
Groet,
Erik
Groet,
Erik
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Erik Peters schreef:Tja, moet je maar net weten als je op zoek bent naar iets anders.
Groet,
Erik
Inderdaad. Zo leer je soms weer iets. Maar uiteindelijk viel het mee, onder de voorstoel kon alles zo ingeplugd worden. In de beschrijving stond dat je pin zoveel uit die stekker moest halen en pin zoveel uit die om relais toe te voegen (die bij de set zaten) zodat de canbus het zou snappen. Maar die relais zaten er al wel.
Maar goed, op zo'n moment waardeer je de techniek van een Disco 2 of Def even heel erg.
Nu eerst maar eens de juiste draad vinden om aan de Serie draadboom (Sparcks) een stekkerdoos toe te voegen.
Edward van Vugt