Edward schreef:jbladel schreef:In het ergste geval moeten ik en paps aan de slag met een lascursus.
Daar ben je er niet mee. Ook een cursus meten, pijp buigen. Dan een lasapparaat, buigmachine, pomp of pers. Machine of tool om pijpen uit te kepen in de benodigde ronding onder de juiste hoek. Wat boormachines en zaagmachines om eea mee af te korten, slijp en schuurmachines om het netjes te maken. En vast nog wel meer.
Ow ja, en een werkplaats. En een grote oud ijzer bak voor de mislukte eerste twee exemplaren.
Gewoon Joop zo'n ding laten maken is voordeliger.![]()
Joop is van barten4x4?
En ben het met je eens, ik laat het sowieso liever door een pro in elkaar draaien, is toch wel een vrij essentieel onderdeel van de build
Maar als ik me goed herinner heeft paps in een ver verleden op de HTS best wel wat dingen aan elkaar gelast (ouderwets stoklassen), maar hij wou zelf eens aan de slag met mig/tig, ook met het oog op een aantal projecten die die zelf eventueel wil doen.
Prille beginnen zullen we maar zeggen, misschien niet handig om met een frame voor het datktent te beginnen als het aan moet sluiten op de rolkooi
Moet zeggen dat het een hoop uitzoekwerk is. Extra velg zoeken, watertanks, dieseltanks, opbersysteem voor bij de achterstoelen, reservewiel montage bedenken, en vooral led koplampen die voldoen aan de regelgeving geven me op dit moment hoofdpijn