Vraagje....zou een slechte injector dit probleem kunnen veroorzaken ??
Twijfel aan de waarde van cylinder 1, die is met koude motor af en toe 13.
Dat heb ik nog nooit zo gehad, max meestal rond de 8 maar meestal erg weinig
Valt me nu pas op.
Weet de waarde nog niet met warme motor, ga ik straks op meten
(gemeten met Nanocom)
haperen td5 + motorlampje
- Erik Peters
Re: haperen td5 + motorlampje
Geen idee, ik weet wel dat ik de laatste tijd geen last heb gehad van 'eens een keertje inhouden'. Ik heb die koppeling sensor nog niet vervangen!
Wel heb ik een maand geleden motorolie ververst. En de stekker vooraan de kop weer 'ontvet' met remreiniger, die wordt aan de buitenkant in ieder geval vettig. Daar moet ik eens een keer nieuwe o-ringen plaatsen (voor de afdichting in de kop).
Groet,
Erik.
p.s. Even een staatje bekeken uit 2014 (hoe het nu is weet ik niet, nog niet weer gekeken en opgeslagen), maar cilinder 1 had toen als max. waarde 6 (bij 740 rpm) en 63°C koelwatertemperatuur.
Wel heb ik een maand geleden motorolie ververst. En de stekker vooraan de kop weer 'ontvet' met remreiniger, die wordt aan de buitenkant in ieder geval vettig. Daar moet ik eens een keer nieuwe o-ringen plaatsen (voor de afdichting in de kop).
Groet,
Erik.
p.s. Even een staatje bekeken uit 2014 (hoe het nu is weet ik niet, nog niet weer gekeken en opgeslagen), maar cilinder 1 had toen als max. waarde 6 (bij 740 rpm) en 63°C koelwatertemperatuur.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht