Roofrack Range Rover L322 onvindbaar

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
109009

Roofrack Range Rover L322 onvindbaar

Berichtdoor 109009 » 11 Jul 2021, 23:13

Sind kort in het bezit van een Range Rover Evogue L322
Graag zou ik net als op mijn defender een mooi roofrack willen

Dat leek makkelijk maar ondanks vele meldingen 'op voorraad' nergens te krijgen.
Iemand een gouden tip?

Tom Weerts
No Worries !
Enjoy Life

JohanFreelander

Re: Roofrack Range Rover L322 onvindbaar

Berichtdoor JohanFreelander » 12 Jul 2021, 20:08

Misschien niet op voorraad, maar wel te bestellen natuurlijk. Even bellen met een leverancier, die kan je wel aangeven hoeveel geduld noodzakelijk is.

groet Joban
Defender 130 2002

Edward

Berichtdoor Edward » 12 Jul 2021, 20:42

Da's makkelijk typen ja. De praktijk is wat weerbarstiger. Ben flink aan het zoeken geweest voor een maat van me met wie ik een L322 G4 look a like gebouwd heb. Iedereen zegt dat ie kan leveren maar dan toch niet.

Uiteindelijk deze gevonden: https://www.budget-parts.nl/onderdelen/ ... -roofrack/ Maar die is niet meer leverbaar. Dus na veel zoeken één gevonden in de USA en die laten versturen.

Blijf weg bij al die crap dragers van bedrijven als PowerfulUK etc. Dat is echt rotzooi die na twee ritten al kapot is. Dat zat bij een L322 werkauto van een maat op het dak omdat ie geen roofrack kon vinden en dat is bewezen waardeloos. :roll: :roll:

Deze beweren voorraad te hebben maar die is wel fuck lelijk: https://www.landroverpassion.com/en/pro ... over-l322/

Bij Voyager off road is de slagingskans het grootst, maar dan moet het ook de plas over want Florida...... :D
Laatst gewijzigd door Edward op 12 Jul 2021, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

109009

Berichtdoor 109009 » 12 Jul 2021, 22:45

JohanFreelander schreef:Misschien niet op voorraad, maar wel te bestellen natuurlijk. Even bellen met een leverancier, die kan je wel aangeven hoeveel geduld noodzakelijk is.

groet Joban

Tja dat dacht ik ook, helaas; iedereen eerst, maar natuurlijk geen probleem maar na enkele weken wachten, nee gaat niet lukken.....
No Worries !
Enjoy Life

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 12 Jul 2021, 23:45

109009 schreef:
JohanFreelander schreef:Misschien niet op voorraad, maar wel te bestellen natuurlijk. Even bellen met een leverancier, die kan je wel aangeven hoeveel geduld noodzakelijk is.

Tja dat dacht ik ook, helaas; iedereen eerst, maar natuurlijk geen probleem maar na enkele weken wachten, nee gaat niet lukken....

Er zijn teveel "verkopers" die helemaal geen echter verkopers zijn maar slechts doorverkopers.
Wel een mooie "glossy" website maar verder geen voorraad of benul van besteltermijnen .... als de bestelling binnen is krijg je dan eerst eventueel nog een hoopgevende termijn te horen, daarna blijkt het zo rond St.Juttemis binnen te komen.
Dit soort van "klantenbinding" zie je soms zelfs in de boeken-branche terwijl daar toch in het algemeen heel makkelijk en ook heel duidelijk te vinden is of een boek voorradig is, of in herdruk of ... niet (bij "in herdruk" zonder uitleverdatum kan je meestal beter gauw naar een 2º handse vorige editie gaan zoeken).

Groeten MarcS

Terug naar “Techniek”