LR_S3_109 schreef:ken je een LPG erkende bedrijf?
LR_S3_109 schreef:in provincie Zuid-Holland
Helaas niet, zeker niet bij jou in de buurt.
Groet,
Erik.
LR_S3_109 schreef:ken je een LPG erkende bedrijf?
LR_S3_109 schreef:in provincie Zuid-Holland
gird schreef:Hoi Ali,
ik ben in het bezit van een Lightweight met ook de originele 2.25 benzine motor en op 24 volt.
Gasinstallatie zat er al in toen ik de auto kocht. Verbruik was toen ongeveer 1 op 5.
Ik heb de kop later aanlaten passen voor gas ,en de auto opnieuw laten afstellen.Verbruik is nu 1 op 6.3. Ik had in het begin problemen met de accu s ,na onderzoek bleek dat de 12V nodig voor de gasinstallatie van 1 accu rechtstreeks werd afgetakt. Nadien een 24V omvormer aangesloten en daar de 12V uitgang voor de gasinstallatie gebruikt. De accu s blijven nu mooi in balans en heb geen enkel probleem meer gehad.Nog nooit een oververhitte motor gehad ,en start altijd meteen op gas ,ook bij min 15.Ik rijdt vrijwel altijd op gas maar zorg ervoor dat ik elk jaar de benzine tanks tenminste 1x leeg rijdt waarna ik die aftank met BP ultimate zodat alles in de carburateurs goed blijft en de tanks niet van binnenuit gaan roesten.
succes Gird
IwemaLPG schreef:Zet een 24v naar 12v omvormer in de voeding naar het LPG-systeem.
Deze voeding kun je ook gebruiken voor je autoradio.
Er zijn verschillende mengstukken voor deze auto.
Als er een mengstuk op de carburateur wordt geplaatst moet je even kijken of deze niet te hoog is.
In dat geval rust de motorkap op de carburateur.
Een mengstuk tussen of in de luchtslag verdient mijns inziens de voorkeur.
Mocht je meer willen weten over LPG-systemen en het verbruik, stuur dan een PBtje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten