Hallo
Wie kan me adviseren welke tester de beste keus is om beide voertuigen goed uit te lezen en in te leren
Tester defender td4 puma en discovery 3
-
Ralphrutten
-
JohanFreelander
Re: Tester defender td4 puma en discovery 3
Voor uitlezen ben ik tevreden over mijn Icarsoft LR 1.0
Betaalbaar apparaat met specifieke software voor diverse LR modellen.
Programmeren kan echter niet. Dan kan je kijken naar Nanocom.
Verschillende Nanocom's voor verschillende modellen....
De vraag is of je echt parameters in de ecu wil aanpassen, daar kleeft een risico aan.....
groet Johan
Betaalbaar apparaat met specifieke software voor diverse LR modellen.
Programmeren kan echter niet. Dan kan je kijken naar Nanocom.
Verschillende Nanocom's voor verschillende modellen....
De vraag is of je echt parameters in de ecu wil aanpassen, daar kleeft een risico aan.....
groet Johan
Defender 130 2002
- Erik Peters
De Nanocom Evolution lijkt het apparaat met de meeste mogelijkheden: http://blog.obdii365.com/2021/03/16/lan ... r-foxwell/
Groet,
Erik.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Parameters aanpassen is wat anders dan verstuivers koppelen, sleutels inleren etc. Dat kan allemaal met de Nanocom en met weinig andere tools.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Persoonlijk zou ik kiezen voor de IIdTool van Gap diagnostics.
Zelf heb ik deze voor mijn Puma 130. De nanocom heb ik voor mijn td5 defender en D2, maar merk dat de mogelijkheden van de nanocom bij de puma wat "beperkt" zijn. Ja je kan veel, maar de IIDtool is overzichtelijker.
Voor de D3 werkt de IID tool ook goed, al heb ik meer ervaring met de L322. Voor die laatste was de IIDtool wat de gereedschapskist is voor de defender.
Zelf heb ik deze voor mijn Puma 130. De nanocom heb ik voor mijn td5 defender en D2, maar merk dat de mogelijkheden van de nanocom bij de puma wat "beperkt" zijn. Ja je kan veel, maar de IIDtool is overzichtelijker.
Voor de D3 werkt de IID tool ook goed, al heb ik meer ervaring met de L322. Voor die laatste was de IIDtool wat de gereedschapskist is voor de defender.