Versnellingsbak Series 3 olie verversen, dit hoort er niet in te zittten
Re: Versnellingsbak Series 3 olie verversen, dit hoort er niet in te zittten
In het verleden nog wel eens met een FTF (een vrachtwagen geproduceerd in Wijchen(NL)) gereden en als je daar tijdens het terugschakelen het dubbel klutsen niet onder de knie had, kon je de vrachtwagen stilzetten en weer opnieuw beginnen 
Jeffrey23 schreef:In het verleden nog wel eens met een FTF (een vrachtwagen geproduceerd in Wijchen(NL)) gereden en als je daar tijdens het terugschakelen het dubbel klutsen niet onder de knie had, kon je de vrachtwagen stilzetten en weer opnieuw beginnen
Met een Detroit tweetakt??? Die reden vroeger rond op de legerplaats in Oirschot met tanks achterop. Die dingen klonken geweldig!! En dan idd met veel geweld een stoot tussengas en weer door!
Later als ik groot ben koop ik er ooit nog eens 1!
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:Jeffrey23 schreef:In het verleden nog wel eens met een FTF (een vrachtwagen geproduceerd in Wijchen(NL)) gereden en als je daar tijdens het terugschakelen het dubbel klutsen niet onder de knie had, kon je de vrachtwagen stilzetten en weer opnieuw beginnen
Met een Detroit tweetakt??? Die reden vroeger rond op de legerplaats in Oirschot met tanks achterop. Die dingen klonken geweldig!! En dan idd met veel geweld een stoot tussengas en weer door!
Later als ik groot ben koop ik er ooit nog eens 1!![]()
![]()
We gaan wel een eind oftopic
Inderdaad, we hebben ooit een motor moeten vervangen, die kwam toen uit een Leopard (dacht ik, een tank in ieder geval).