Hallo allemaal, ik ben bezig met het opknappen van een Santana series 3 station wagon. Alles is eigenlijk wel zoals op een ‘Engelse’ alleen de (onderste) deurrubbers lijken wel anders. Op de dorpel zit een strip aan de buitenkant met een klein opstaand randje erop. Hier zit volgens mij een standaard defender deurrubber op met zo’n U-profiel.
Nu wil ik deze strips vervangen omdat de doorgeroest zijn, alleen weet ik niet waar ik deze kan krijgen/hoe ze weten.
Iemand van jullie misschien?
Santana series 3 deurrubber rand
-
Linkmichiel
- Erik Peters
Re: Santana series 3 deurrubber rand
Dat 'onderste' rubber kan (bij een Santana) heel goed anders zijn, dan bij een Land Rover Series III.
Daar zit het rubber met een serie popnagels aan de zijkant tegen de dorpel bevestigd; MRC5740 (rechts) en MRC5741 (links).
En bij de Series 3 die ik gehad heb was het metalen stripje in het rubber verrot.
Groet,
Erik.
Daar zit het rubber met een serie popnagels aan de zijkant tegen de dorpel bevestigd; MRC5740 (rechts) en MRC5741 (links).
En bij de Series 3 die ik gehad heb was het metalen stripje in het rubber verrot.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht