Zwakke vonk.
-
Bart hulscher
Re: Zwakke vonk.
Nee dit was ook ik injectie blok. Kan helaas geen foto meesturen. Krijg het niet voor elkaar op deze site.
- Erik Peters
Bart hulscher schreef:Kan helaas geen foto meesturen. Krijg het niet voor elkaar op deze site.
Dan is de foto vermoedelijk te groot. De foto moet kleiner zijn dan 1000 x 1000 pixels.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Ik stuur je wel mijn email adres , dan kun je de foto's mailen.
Do the Classic Car Euro Challenge (CCEC) to test your engine.
- Erik Peters
Bart hulscher schreef:Klopt. Maar geen idee hoe je dit via de mobiel kunt verkleinen.
Daar kan ik je helaas niet mee helpen, ik doe alles middels een pc.
Ik heb wel eens gehoord dat iemand een foto naar zichzelf mailde. Die foto werd, voor de e-mail, automatisch verkleind waarna het wel lukte om de verkleinde (e-mail) foto te plaatsen. Maar of dit bij jou ook lukt ??
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Als je toevallig een iPhone of iPad hebt kun je 3 formaten kiezen om te uploaden.
.
.
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Het betreft hier en motorcraft 12a99 duraspark.
Dit is een ford module.
Dit is niet origineel.
Wat is er nog meer aan ontstekingsdelen veranderd?
Stuur maar foto's van alle ontstekingsdelen dan kan ik je verder helpen.
Dit is een ford module.
Dit is niet origineel.
Wat is er nog meer aan ontstekingsdelen veranderd?
Stuur maar foto's van alle ontstekingsdelen dan kan ik je verder helpen.
Erik Peters schreef:Bart hulscher schreef:Klopt. Maar geen idee hoe je dit via de mobiel kunt verkleinen.
Daar kan ik je helaas niet mee helpen, ik doe alles middels een pc.
Ik heb wel eens gehoord dat iemand een foto naar zichzelf mailde. Die foto werd, voor de e-mail, automatisch verkleind waarna het wel lukte om de verkleinde (e-mail) foto te plaatsen. Maar of dit bij jou ook lukt ??
Groet,
Erik.
Met iedere (smart) telefoon kun je een foto gewoon naar jezelf mailen en dan vraagt ie in welke maat je wilt versturen. Die foto vervolgens gebruiken om ergens te plaatsen....
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
JohanFreelander
Precies, of je kan een screenshot maken van de betreffende foto, en die uploaden.
On topic: Is de elektrode-afstand gelijk bij alle bougies?
On topic: Is de elektrode-afstand gelijk bij alle bougies?
Defender 130 2002
-
Bart hulscher
Ik heb je mijn Whatsapp nr gestuurd.
Bel me maar.
Je krijgt deze ontsteking nooit goed aan de praat.
De onderdelen zijn deels voor een ontsteking die de bobine niet oplaad maar een condensator gebruikt.
Andere onderdelen zijn gemaakt voor een ontsteking die de bobine direct oplaad.
Veel mensen vervangen ontstekingsdelen zonder te weten wat wel en niet bij elkaar past.(zelfs garagehouders)
Het gevolg is een slecht lopende/schuddende motoren en een hoog brandstofverbruik en geen vermogen.
De ontsteking bestaat uit 2 electrische kringen; de 12 volt kring en de hoogspanning kring.
Als je ergens iets verandert, verandert alles.
Je moet, als je het goed wil doen, de totale ontsteking nameten als je onderdelen plaatst die niet origineel zijn.
Een vonk alleen is niet genoeg.
Je gaat immers ook geen haardblok aanteken met een lucifer.
Als je een goede ontsteking hebt kun je een EURO recht op het motorblok zetten, zelf bij een oude 4 cilinder motor.
Zie: https://youtu.be/UMt-Slvyoxs
Maar ook op een oude Land Rover V8: https://youtu.be/GqUppbGLZuM
Bel me maar.
Je krijgt deze ontsteking nooit goed aan de praat.
De onderdelen zijn deels voor een ontsteking die de bobine niet oplaad maar een condensator gebruikt.
Andere onderdelen zijn gemaakt voor een ontsteking die de bobine direct oplaad.
Veel mensen vervangen ontstekingsdelen zonder te weten wat wel en niet bij elkaar past.(zelfs garagehouders)
Het gevolg is een slecht lopende/schuddende motoren en een hoog brandstofverbruik en geen vermogen.
De ontsteking bestaat uit 2 electrische kringen; de 12 volt kring en de hoogspanning kring.
Als je ergens iets verandert, verandert alles.
Je moet, als je het goed wil doen, de totale ontsteking nameten als je onderdelen plaatst die niet origineel zijn.
Een vonk alleen is niet genoeg.
Je gaat immers ook geen haardblok aanteken met een lucifer.
Als je een goede ontsteking hebt kun je een EURO recht op het motorblok zetten, zelf bij een oude 4 cilinder motor.
Zie: https://youtu.be/UMt-Slvyoxs
Maar ook op een oude Land Rover V8: https://youtu.be/GqUppbGLZuM