Was ook gezellig want we hebben hele weekenden gehouden met elkaar om de chassis en onderkanten vol te blubberen.
Dat een dermate kruipende werking dat als je teveel aanbracht je het ín de 130 weer tegenkwam. Maar kom nie op de naam nie
Edward schreef:Weet al niet meer hoe het heet. Maar wij hebben eens een vat van 60 liter spul gekocht waarmee ze ballasttanks in boten beschermen. Dat werkte ook heel erg goed. Was alleen gedoe om aan te komen en dit was de kleinste verpakking dacht ik. Dus een groupbuy.
Was ook gezellig want we hebben hele weekenden gehouden met elkaar om de chassis en onderkanten vol te blubberen.
Dat een dermate kruipende werking dat als je teveel aanbracht je het ín de 130 weer tegenkwam. Maar kom nie op de naam nie![]()
Edward schreef:Dat was het idd. Al is 7 euri per liter wel een veelvoud van wat wij betaalden. Want ik weet nog dat als ik een liter verstuurde de verzendkosten altijd hoger lagen dan de prijs van het spul zelf.
En: een etiket op een verfblijk mag nie! Er moet een doosje om.![]()
Erik Peters schreef:Even dit draadje ophalen.
Kwam nog een Duits onderzoekje tegen betreffende roestwerende middelen in kokerbalken. Vet lijkt het beste te zijn (maar wel lastig aanbrengen; verwarmen).
https://timemax.de/wp-content/uploads/oldtimer_markt_rostschutz-test_teil_3.pdf
(Total) Navy Rusan staat er (helaas) niet bij.
Groet,
Erik.
OttoVink schreef:Het was wel een smeerboel hier en daar maar niet waar nodig.
OttoVink schreef:Vet kruipt ook niet.
Erik Peters schreef:OttoVink schreef:Het was wel een smeerboel hier en daar maar niet waar nodig.
Zo is het met alles, het staat of valt met de correcte toepassing.OttoVink schreef:Vet kruipt ook niet.
Nee, maar vet bestaat uit een zeep met daarin olie. Die olie wil er wel uitkomen bij wat hogere temperaturen. 's Zomers hangt er wel een paar drup olie aan mijn vetspuit (gevuld met EP2 lithiumvet), dat kruipt eruit.
Groet,
Erik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten