Ik ben na 15 jaar afwezigheid weer lid geworden. Gister meegedaan met de trial te Spaarnwoude. Prachtig weer en leuke mensen. Echter ik had een probleempje al bij eerste test. Mijn luchtvering (disco2 2002 td5 automaat) lag op zn kont. pomp overheet. Auto naar het parkeer terrein gereden en onderworpen aan een Mc Gyver inspectie, bleek er een retour slang (slangtule) afgebroken te zijn van dat kleine ronde plastic kastje dat net achter de pomp zit. (weet iemand wat dat precies doet?) Tsja dan loopt het zaakje leeg en blijven we pompen. Optie 1. Anwb gebeld, kosten 200 Euro oom lid te worden en dan een sleepje naar een garage. Nope. Optie 2. zelf doen. de slang heb ik afgedopt met een schroeven draaier en het gat gedicht met een parker. voila het systeem kwam weer keurig op. Kan zichzelf dan niet meer regelen - vanzelf, maar rijden kan je weer.
Een issue dat ik al langer heb is met de XYZ switch van de automaat bak. Die is niet goed en is al uit elkaar geweest. Heb aldoor de M en S lampjes die oplichten. Dan rijd je alleen nog maar in 3 wat in het terrein prima is overigens
Hoor het graag, bvd.
mvg Hugo, Alkmaar.