Wie heeft er ervaring met het plaatsen van een lierbumper op een RRC. Ik zie wel een paar lierbumpers, maar daarbij wordt aangegeven niet toepasbaar bij Airco en oliekoeler. Aangezien ik een automaat met airco heb gaan de "standaard" lierbumpers niet passen? of ik moet er veel aan verbouwen. Eigenlijk ben ik opzoek naar iets wat ik er zonder veel problemen er zo tegen aan kan schroeven. Ik ben er nog niet uit welke lier ik ga toepassen, maar een paar goede sleeppunten op de bumper zou wel héél prettig zijn.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Lierbumper voor Range Rover Classic
Re: Lierbumper voor Range Rover Classic
Ik heb op die van mij een lierbumper met lier geplaatst. Eenvoudig zelf te doen en een kwestie van wat bouten en moeren aandraaien die meegeleverd werden.
In eerste instantie wilde ik voor een lierbak met originele bumper gaan maar uiteindelijk is het toch een lierbumper geworden. Perfecte passing en geen dag spijt van gehad.
Deze bumper is voorzien van 2 zeer degelijk sleeppunten waar mocht je het willen de auto aan op kan hangen.
Ik heb geen automaat of airco. Of die van mij zou passen weet ik dus niet.
In eerste instantie wilde ik voor een lierbak met originele bumper gaan maar uiteindelijk is het toch een lierbumper geworden. Perfecte passing en geen dag spijt van gehad.
Deze bumper is voorzien van 2 zeer degelijk sleeppunten waar mocht je het willen de auto aan op kan hangen.
Ik heb geen automaat of airco. Of die van mij zou passen weet ik dus niet.
RaRo74
Het is een blauwe.............

Het is een blauwe.............

Re: Lierbumper voor Range Rover Classic
Die extra koelers staan vaak vóór de radiateur. Dat scheelt dus een 5-10 cm aan ruimte.
De bumper past eigenlijk altijd wel alleen is de ruimte waar de lier moet staan dan (te) krap om de lier goed te monteren. Kwestie van meten
De bumper past eigenlijk altijd wel alleen is de ruimte waar de lier moet staan dan (te) krap om de lier goed te monteren. Kwestie van meten
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968