Roger schreef:ik weet t Edward.
uitermate dom idee.
wijsheid komt blijkbaar niet voor iedereen met de jaren.
met de reparatie en op naam zetten kost t barrel nu inmiddels over de 2000€.
nou ja. jammer maar zal t wel overleven.
Tja, je mag natuurlijk wel weer de tegenwaarde van de thuis-reismogelijkheid met het "barrel" verrekenen.
Maar goed het kan goedkoper. Ik kwam pas een oude Toyauto LandCruiser tegen die op een veiling voor € 3300 van eigenaar wisselde, daarna nog een nieuwe accu en wat bijvullen van o.a. de stuur-vloeistof en rijden maar - de koper kocht de auto ter vervanging van eentje met een doorgeroest chassis, niet meer APK-waardig, voor dat barrel ving hij nog € 2800 (daar zat dan wel weer een nieuwe accu bij).
O ja, die € 3300 Toyauto (die dus netto ± € 700 kostte) was dan wel voorzien van een gratis schapen-aroma ... een aroma dat letterlijk uren bij je bleef.
Groeten MarcS
PS Was het niet goedkoper geweest de 4x4 gewoon in 2x4 te veranderen ?
PS2 Zo'n Toyauto lijkt best luxe en degelijk etc. maar de jaren tonen bij zo'n auto zwaarder als bij een Defender.