Waar kan die dop afgevallen zijn? Ik zie nergens een as-uiteinde met vet eraan.
rubber dop
rubber dop
defender 1999 Td5 110. Op het uiteinde van de voorassen zit een rubberen dop (die zitten er nog). Veren vervangen achterkant, auto nogal hoog opkrikken met highjack om veren vrij te krijgen. Valt opeens die bekende dop op de grond, met nog wat vers vet erin.
- Erik Peters
Re: rubber dop
Tja, bij mijn 110 Td5 uit 2001 zitten die doppen ook bij de achteras.....
En wees blij dat er vet in zit, bij mijn 300 Tdi zat er roest in en zaten er versleten meenemers 'achter'.
Groet,
Erik.
En wees blij dat er vet in zit, bij mijn 300 Tdi zat er roest in en zaten er versleten meenemers 'achter'.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
OK. bedankt. Niet op gelet. Wel 100x in mijn handen gehad. Effe wielen er weer af.
Iets ontgaat mij.....
- Erik Peters
O, Conny zal wel lichtmetalen velgen hebben en geen stalen velgen zoals ik, want dan kun je zo zien waar die dop mist.
Groet,
Erik.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
ja. dat klopt. even geconcentreerd op de krik enzo. De auto moet nogal ver opgekrikt worden, voordat die veren er onder uit kunnen.
En als je dan klaar bent en zoń doppie zit liggen, vraag je je toch af waar die vandaan kwam. Maar inderdaad; van de asstomp achter de lichtmetalen velg.