matching numbers 110 td5, bj.2000
matching numbers 110 td5, bj.2000
Iemand een idee waar ik kan checken of chassisnr., motornr. en bak nrs. bij elkaar horen? het nr van de r380 is overigens onleesbaar, dus die zou ik ook graag weten. mailtje naar LRin Beesd of zo?
-
Landmarcs
Re: matching numbers 110 td5, bj.2000
OttoVink schreef:Iemand een idee waar ik kan checken of chassisnr., motornr. en bak nrs. bij elkaar horen? het nr van de r380 is overigens onleesbaar, dus die zou ik ook graag weten. mailtje naar LRin Beesd of zo?
Wellicht wil een vriendelijke dealer eenvoudig een "Built Sheet" uitdraaien ... wellicht hij dat wel maar kan het niet omdat de gegevens ontbreken.
Als je even terugzoekt dan is er op dit forum het bericht over een "foute" Td5 dwz eentje met een afwijkend motortype-nummer.
Het gerechtvaardigde vermoeden daarbij was dat het om een gewone Td5 ging maar dan eentje af-fabriek samengesteld uit spare-parts.
De eigenaar van deze bijzonderheid had de grootste moeite om ook maar enig bewijs te vinden dat zijn auto deugde.
In dat bijzondere geval was er bij LandRover een hinderlijk geheugenverlies.
Eigenlijk is/was het het slimst om direct bij/na aankoop zo'n Built Sheet op te vragen, maar ja wie denkt daar op dat moment aan.
Groeten MarcS
Re: matching numbers 110 td5, bj.2000
Landmarcs schreef:
Wellicht wil een vriendelijke dealer eenvoudig een "Built Sheet" uitdraaien ... wellicht hij dat wel maar kan het niet omdat de gegevens ontbreken.
Als je even terugzoekt dan is er op dit forum het bericht over een "foute" Td5 dwz eentje met een afwijkend motortype-nummer.
Het gerechtvaardigde vermoeden daarbij was dat het om een gewone Td5 ging maar dan eentje af-fabriek samengesteld uit spare-parts.
De eigenaar van deze bijzonderheid had de grootste moeite om ook maar enig bewijs te vinden dat zijn auto deugde.
In dat bijzondere geval was er bij LandRover een hinderlijk geheugenverlies.
Eigenlijk is/was het het slimst om direct bij/na aankoop zo'n Built Sheet op te vragen, maar ja wie denkt daar op dat moment aan.
Groeten MarcS
99 van de 100 auto's kun je probleemloos een buildsheet opvragen. Al kost tegenwoordig wel alles meteen 75 euri bij de dealert.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968