New Defender

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
OttoVink

New Defender

Berichtdoor OttoVink » 15 Jun 2020, 00:54

New defender, eerste problemen bij de eerste 10 miles, en land rover kan het niet vinden. De beste man lost het zelf op! Er is nix veranderd. :lol: :? . kijk op youtube: powerful uk ltd

Edward

Re: New Defender

Berichtdoor Edward » 15 Jun 2020, 08:47

Nou snap ik ook wel dat monteurs het ding nog niet kennen en wellicht nog niet eens op cursus zijn geweest.

Maar een loshangende slang is toch wel iets dat zelfs een leerlingmonteur had kunnen opmerken! :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Re: New Defender

Berichtdoor Landmarcs » 15 Jun 2020, 09:30

Da's toch de beste reclame:  Je kan 'm met wat gezond verstand gewoon zelf repareren :shock:

't Is overigens niks nieuws onder de zon.  Ik maakte ooit - voor mijn LandRover tijdperk - een proefrit met een nieuwe auto ... en hij wilde niet starten, daarna maak ik een proefrit met een ander model van het zelfde merk, nu een hagelnieuwe, en een koelslang springt los ('t was net op een stukje autoweg dus hoop ik dat er geen verdere gevolgschade was, en indien wel dan netjes binnen de garantietijd).

Groeten MarcS

PS   De bijzondere ervaringen tijdens de proefritten weerhielden me niet van de aankoop van een auto van dat merk.  
        Deze aankoop was uiteindelijk de aanleiding om toch maar een LandRover te kopen :oops:

Terug naar “Techniek”