Range Rover supercharged 4.2 v8
-
Rangeangel
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 Jun 2020, 22:05
Range Rover supercharged 4.2 v8
Beste land en Range Rover liefhebbers ik ben hier nieuw ik heb vandaag een nare ervaring achter de rug vandaag onderweg richting Utrecht met Range Rover supercharged 4.2 V8 2008 raakte ik vermogen kwijt en het leek alsof mijn dan ook zwaar meedraaiende als ik gas gaf hoorde ik ook zwaar geluid en nadat ik de vermogen kwijt was ben ik na 500m gestopt op de Vlucht strook en ik heb even gewacht en weer geprobeerd te starten het leek erop dat de start moet bleef hangen er gebeurde niks ik heb nog 1 keer geprobeerd en daarna laten optakelen ik zag ook dat de radiateur volgens mij had gelekt maar toen ik stil ging staan en keek op de warmte meter die stond in de midden en de airco stond aan ik weet nu niet wat ik moet doen als ik overal kijk en lees ik word gek thermostaat Cisco koppeling koppakking scheur in de blok warm gelopen vast gelopen motor
Re: Range Rover supercharged 4.2 v8
Uhh, al een diagnose laten stellen?
Ik kan er geen kaas van maken, ik gok op de koppakking.
Ik kan er geen kaas van maken, ik gok op de koppakking.
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Re: Range Rover supercharged 4.2 v8
Ik denk dat 'ie last heeft van een gebrek aan interpunctie...
110 2.5NA ex-MOD 1985 (verkocht)
Disco 2 TD5 2002 Automaat
Renault Twizy 2012
Dacia Logan MCV 0.9 TCe Bi Fuel 2017
Harley Davidson WLC 750 1950 (Liberator)
Disco 2 TD5 2002 Automaat
Renault Twizy 2012
Dacia Logan MCV 0.9 TCe Bi Fuel 2017
Harley Davidson WLC 750 1950 (Liberator)
Re: Range Rover supercharged 4.2 v8
Koelsysteem nalopen en uitlezen of er wellicht iets gelogd is.
Er wordt altijd meteen geroepen "koppakking" en dus dure reparaties maar het kan ook gewoon een scheurtje in een koelslang, radiateur, dukvat, etc, etc.
Wegvallend vermogen is niks meer dan de ECU die ingrijpt omdat een waarde, meestal de koeltemp, te hoog wordt. Dat moet voorkomen dat de boel kapot loopt. Bij een Td5 is dat meestal te laat......
Er wordt altijd meteen geroepen "koppakking" en dus dure reparaties maar het kan ook gewoon een scheurtje in een koelslang, radiateur, dukvat, etc, etc.
Wegvallend vermogen is niks meer dan de ECU die ingrijpt omdat een waarde, meestal de koeltemp, te hoog wordt. Dat moet voorkomen dat de boel kapot loopt. Bij een Td5 is dat meestal te laat......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten