Goedemiddag,
Ik merk al een tijd dat de verwarming niet reageert op de bedieningsknoppen.
Er komt nooit lucht uit de 2 "rondjes" boven in het dashboard.
Ook is de temperatuur-regeling-schakelaar niet goed.
Deze schakelaar geeft of hete lucht, of koude lucht. Niets er tussen in.
De draden naar de klep zitten goed. Het zou dus iets anders moeten zijn.
Iemand een idee?
Alvast bedankt, he
verwarming defender 2.2Puma 2015
-
Landmarcs
Re: verwarming defender 2.2Puma 2015
Dag WillyB,
Bij mijn 2,4 Puma is de temperatuur-regeling ook weinig subtiel:
Het is heet, heet en heet, en dan in een heel kort traject regelbaar en daarna koud. Dat regeltraject zit in het blauw-rode gebied.
Vanwege de spelingen in de bediening van een en ander en vanwege de wat trage reactie moet je rustig het regeltraject opzoeken.
Ben je wat ongeduldiger dan vind je dat regeltraject nooit en denk je dat het heet danwel koud is wat de kachel biedt.
En ... bij mij komt er ook warm uit de twee "ogen" bovenop ... ik vind vooral dat daar in de stand koud niet genoeg "kou" uit komt (ik heb geen airco).
Groeten MarcS
Bij mijn 2,4 Puma is de temperatuur-regeling ook weinig subtiel:
Het is heet, heet en heet, en dan in een heel kort traject regelbaar en daarna koud. Dat regeltraject zit in het blauw-rode gebied.
Vanwege de spelingen in de bediening van een en ander en vanwege de wat trage reactie moet je rustig het regeltraject opzoeken.
Ben je wat ongeduldiger dan vind je dat regeltraject nooit en denk je dat het heet danwel koud is wat de kachel biedt.
En ... bij mij komt er ook warm uit de twee "ogen" bovenop ... ik vind vooral dat daar in de stand koud niet genoeg "kou" uit komt (ik heb geen airco).
Groeten MarcS
Re: verwarming defender 2.2Puma 2015
Herkenbaar.
Ik had de hoop dat er iets stuk was, maar vermoedelijk is dit het beste wat ze in Engeland kunnen maken....
Ik had de hoop dat er iets stuk was, maar vermoedelijk is dit het beste wat ze in Engeland kunnen maken....