Hallo allemaal,
Ik wil een Land Rover kopen met erg weinig kilometers. Hij komt uit oost Europa, maar wel met een Land Rover dealer uitdraai over de historie. Omdat er niets in het boekje is ingevuld, vraag ik me af of dit rapport klopt.
Hoe en waar kan ik via het chassisnummer de onderhoudshistorie (en dus de kilometers) controleren?
Kan dat via een online service en welke is dan het beste?
Of toch beter via de garage?
VIN controleren
-
Landmarcs
Re: VIN controleren
Tja, een volledig ingevuld boekje hoeft ook niks te zeggen.
Oost-Europa is ook al geen aanbeveling, hoewel ze je hier soms ook neppen.
Wellicht kan je bij een betere dealer langsgaan en eens vragen of de dealer-uitdraai "ergens op lijkt".
Je kan ook eens checken of de data wel op een werkdag vallen
Groeten MarcS
Oost-Europa is ook al geen aanbeveling, hoewel ze je hier soms ook neppen.
Wellicht kan je bij een betere dealer langsgaan en eens vragen of de dealer-uitdraai "ergens op lijkt".
Je kan ook eens checken of de data wel op een werkdag vallen
Groeten MarcS
-
maxamillion
Volgens mij kan je een VIN nummer gewoon bij LR laten homologeren. Kosten, 100€
maxamillion schreef:Volgens mij kan je een VIN nummer gewoon bij LR laten homologeren. Kosten, 100€
Gewoon....
Bij de dealert kregen wij het hele build sheat van je wagen gewoon gratis uitgeprint. Staat precies op hoe en met welke opties het hok uit de fabriek rolde.
Sinds de dealert verkocht is aan een grote landelijke club is dat idd niet meer gratis want ven op het scherm een kenteken intypen en dan op print drukken is ook werk maar 100 euri is echt een belachelijk bedrag voor een administratieve handeling van 90 seconden maximaal.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Ik wil graag trekgewicht vermeld hebben op m’n 1972 kenteken.
Land Rover gemailed voor een verklaring oid en binnen no time in behandeling met allerlei bevestigings mails.
Vanmiddag een mail dat ik toch een dealer moet opzoeken ivm
Waarschijnlijk nette taal voor het feit dat ik daar dan grof kan gaan aftikken voor die verklaring
Land Rover gemailed voor een verklaring oid en binnen no time in behandeling met allerlei bevestigings mails.
Vanmiddag een mail dat ik toch een dealer moet opzoeken ivm
“dat die een aanvraag moet indienen via het digitale kanaal”
Waarschijnlijk nette taal voor het feit dat ik daar dan grof kan gaan aftikken voor die verklaring
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....