Als ik mijn disco met de afstandbediening sluit gaat na ca 30 seconde het alarm af.
Met de sleutel hetzelfde verhaal.
Ik kan niks vinden waardoor hij afgaat, iemand een idee?
Groet Rogier
Disco d5 2004 alarm gaat telkens af.
Re: Disco d5 2004 alarm gaat telkens af.
Storing in het interieur alarm? Je kunt deze gewoon afkoppelen om te proberen.
Gr. Rangie
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
Als je hem met de sleutel op slot doet wordt de interieur sensor niet ingeschakeld. Als een deurschakelaar of die van de motorkap niet goed is geeft ie meestal een signaal bij het op slot doen. Dat doet is ook als een deur niet goed in het slot zit.
Heeft de accu voldoende spanning? Als die leeg raakt gaat het alarm af op de noodstroomaccu in de sirene. Dat is het enige dat ik ooit meegemaakt heb. (al heb ik nooit een D5 uit 2004 gezien)
Verder zal het een kwestie zijn van meten.
Heeft de accu voldoende spanning? Als die leeg raakt gaat het alarm af op de noodstroomaccu in de sirene. Dat is het enige dat ik ooit meegemaakt heb. (al heb ik nooit een D5 uit 2004 gezien)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:Als je hem met de sleutel op slot doet wordt de interieur sensor niet ingeschakeld. Als een deurschakelaar of die van de motorkap niet goed is geeft ie meestal een signaal bij het op slot doen. Dat doet is ook als een deur niet goed in het slot zit.
De t is weggevallen...
Hij geeft geen signaal als hij op slot gaat, dat maakt het moeilijk
Rangie schreef:Storing in het interieur alarm? Je kunt deze gewoon afkoppelen om te proberen.
Waar kan ik die afkoppelen?
Sensor zie je in het interieur ergens tegen de hemel aan de zijkant zitten. Kun je aan de achterkant gewoon de stekker aftrekken.
Maar als je hem met de sleutel op slot doet staat die ook niet aan dus dat zal je waarschijnlijk niet veel helpen.
Maar als je hem met de sleutel op slot doet staat die ook niet aan dus dat zal je waarschijnlijk niet veel helpen.
Edward van Vugt
hallo als je met de chaufeursdeur het alarm aanzet met de afstandsbediening gaat de bewegingsmelder ook uit dit word gebruikt als er iemand of iets inde auto blijft
mvg luc
mvg luc
-
Dennis Schoonen
Check massa (aansluiting chassis schoonmaken). Dat is vaak een boosdoener van vage klachten.
Werkte bij mijn disco 300tdi toen ik alarm gedoe had.
Dennis Schoonen schreef:Check massa (aansluiting chassis schoonmaken). Dat is vaak een boosdoener van vage klachten.
Bedoel je de aansluiting tussen het chassis en de accu?
Edward schreef:Sensor zie je in het interieur ergens tegen de hemel aan de zijkant zitten. Kun je aan de achterkant gewoon de stekker aftrekken.
Beide losgetrokken maar helaas gaat het alarm nog steeds af.