Aha, een scenario met zoveel zooi ... da's niet zo mooi.
Dank voor de toelichting.
Groeten MarcS
Discovery II Td5 carter
Re: Discovery II Td5 carter
Maar voor de duidelijkheid; dat gebeurd alleen als je gewoon verder blijft rijden met een reeds aan stukken gesleten multiriem.
Niet als hij plotseling breekt en je hem simpelweg vervangt.
Anders is het opeens wel heel veel werk voor een simpel riempje.
Trouwens is die keerring nog in orde als daar stukken rubber naar binnen worden getrokken?
Anders is het opeens wel heel veel werk voor een simpel riempje.
Trouwens is die keerring nog in orde als daar stukken rubber naar binnen worden getrokken?
Re: Discovery II Td5 carter
conny schreef:Maar voor de duidelijkheid; dat gebeurd alleen als je gewoon verder blijft rijden met een reeds aan stukken gesleten multiriem.Niet als hij plotseling breekt en je hem simpelweg vervangt.
Anders is het opeens wel heel veel werk voor een simpel riempje.
Trouwens is die keerring nog in orde als daar stukken rubber naar binnen worden getrokken?
Nee, dat gebeurd idd alleen als er rafels rond de poulie komen. Maar in dit geval heeft de bestuurder niet gehoord of gemerkt dat de riem kapot aan het gaan was. Dus toen ie brak was het al een zootje en achteraf had dat beter aangepakt moeten worden.
De garage in kwestie gaat het blok demonteren en als het kan laten reviseren. Moeten wij hem wel "even" uitbouwen en klaarzetten.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten