Afspraak is gemaakt. Ben reuze benieuwd wat het resultaat is.
Bedankt Ray voor de tip.
Td5 stinkt?
- Ray vd Velden
Re: Td5 stinkt?
Ik denk zeker dat je tevreden zult zijn...
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
s--mulder schreef:Weet iemand of TD5 inside binnenkort nog een keer in Nederland is en het liefst in het noorden?
Vandaag bij Daniel stikkel in oud gastel
Vandaag heeft mijn Defender 110 TD5 een remap gekregen van TD5inside bij garage Caspers. Erg leuke zaak met gepassioneerde mensen. Egr is ook gelijk afgedopt.
Wow.. wat een wereld van verschil, auto rijdt nu veel soepeler en heeft constant vermogen beschikbaar.
Echt een aanrader dus
Wow.. wat een wereld van verschil, auto rijdt nu veel soepeler en heeft constant vermogen beschikbaar.
Echt een aanrader dus
- Ray vd Velden
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
Ik was er ook maar helaas alles moeten afblazen.
De auto zou ook direct gekeurd worden maar er moet zoveel aan gebeuren dat het de moeite niet meer waard is dit was een gigantische tegenvaller.
Dus nu op zoek naar een fris exemplaar.
De auto zou ook direct gekeurd worden maar er moet zoveel aan gebeuren dat het de moeite niet meer waard is dit was een gigantische tegenvaller.
RichardR schreef:Ik was er ook maar helaas alles moeten afblazen.
Ben nog op zoek naar een Td5 blok. Dus als je hem gaat slopen hou ik me aanbevolen.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Ik ga hem eerst schorsen en zet hem in de schuur en met een beetje meer tijd ga ik hem repareren.