Ik vind persoonlijk de 130 met doorlopende carrosserie mooier de latere hebben alleen een losse laadbak.
De 99er heeft nog geen 35.000 gereden maar de kleur is niet mijn smaak.
300 tdi of td5
Re: 300 tdi of td5
wilzun schreef:Ik vind persoonlijk de 130 met doorlopende carrosserie mooier de latere hebben alleen een losse laadbak.
De 99er heeft nog geen 35.000 gereden maar de kleur is niet mijn smaak.
Mijn 300 TDI 130 was een NL versie, de Puma een HCPU. Ben het helemaal met je eens dat de NL versie véél mooier is en , voor jou minder belangrijk, ook met off roaden wat overzichtelijker en smaller.
Maar als je hem ook werkelijk gebruikt dan is de HCPU wel een stuk praktischer in de laadbak. Al is het alleen maar vanwege de brede laadklep maar ook de vlakkere vloer is een stuk praktischer.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: 300 tdi of td5
wilzun schreef:Ik vind persoonlijk de 130 met doorlopende carrosserie mooier de latere hebben alleen een losse laadbak.
De 99er heeft nog geen 35.000 gereden maar de kleur is niet mijn smaak.
Dan zet je dat stukje over, geen idee of dat kan hoor. (Gedachte kronkel die opborrelt)
Je kan wel gelijk een brandje blussen, neem aan dat je de rode bedoeld.
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Re: 300 tdi of td5
Je kan wel gelijk een brandje blussen, neem aan dat je de rode bedoeld.
ja ja of die groene van binnen...
Re: 300 tdi of td5
Ron63 schreef:wilzun schreef:Ik vind persoonlijk de 130 met doorlopende carrosserie mooier de latere hebben alleen een losse laadbak.
De 99er heeft nog geen 35.000 gereden maar de kleur is niet mijn smaak.
Dan zet je dat stukje over, geen idee of dat kan hoor. (Gedachte kronkel die opborrelt)
Je kan wel gelijk een brandje blussen, neem aan dat je de rode bedoeld.
Groet Ron
Ja, dat kan maar dat is wel een bak werk en betekent ook meteen weer spuiten of schilderen.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: 300 tdi of td5
Ja klopt die bedoel ik.
Maar waarom een bak werk? Huif erop en klaar ja de kleur dat is minder
maar zou zo moeten blijven dan de komende tijd.
Nadeel vind ik wel het stopcontact in de carrosserie
Maar waarom een bak werk? Huif erop en klaar ja de kleur dat is minder
Nadeel vind ik wel het stopcontact in de carrosserie
Re: 300 tdi of td5
wilzun schreef:Nadeel vind ik wel het stopcontact in de carrosserie
Dat is wel het minste. De goedkope hobbybob oplossing is een plaatje achter tegen het scherm te lijmen, daar een plaatje ter grote van het gat op te lijmen in het gat en dan de randjes plamuren en plaatselijk bijspuiten.
Lijmen kun je zelf en dat plekje laten spuiten door een spotrepairboer kost misschien 50 euri.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: 300 tdi of td5
Ja Edward zo zou het zeker kunnen.
Verder buiten de kleur zou ik niet weten welke nadelen er aan de wagen zou kunnen zitten. Buiten de prijs dan
Verder buiten de kleur zou ik niet weten welke nadelen er aan de wagen zou kunnen zitten. Buiten de prijs dan
Re: 300 tdi of td5
wilzun schreef:Ja Edward zo zou het zeker kunnen.
Verder buiten de kleur zou ik niet weten welke nadelen er aan de wagen zou kunnen zitten. Buiten de prijs dan
Ik vind de kleur wel tof. Zou er ook gewoon een paar oranje zwaailampen opzetten voor het echte brandweer gevoel!
Saaie zwarte, groene en blauwe auto's zijn er al zat!
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: 300 tdi of td5
Eerst eens kijken wat ik voor die van mij terug krijgt.
Prijs voor zo'n oude wagen is flink.
Mvg William
Prijs voor zo'n oude wagen is flink.
Mvg William
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten