Beste Laro fans,
Mijn vader en ik hebben een serie 3. Deze hebben we in Engeland gekocht en toen we hem ophaalde kwamen we er achter dat ie slechter was dan we dachten. Dus begonnen aan een complete restauratie/opknap beurt. Eerst hem compleet uit elkaar gehaald totdat er nog maar twee assen in de schuur lagen en vandaar af met een nieuw chassis gaan opbouwen. Zelf alles aangepakt en ook zelf de auto in onderdelen gespoten. Uiteindelijk hebben we toen ook de keuze gemaakt om van diesel over te gaan naar een benzine motor (2,25). Nu zijn we al een heel eind verder en zijn we eigenlijk al bijna in de laatste fase. De banken moeten er nog in en de spatborden erop, Maar het mechanische is bijna allemaal aangesloten.
Nu hebben we vandaag onder andere de koppeling en de remmen ontlucht. Remmen geen probleem en die doen het nu goed. De koppeling is wel een probleem. We krijgen nu na het ontluchten het pedaal niet meer ingedrukt. Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? en kan iemand mij vertellen of ik nu de motor er weer helemaal uit moet halen?
Lang verhaal, maar vol verwachting zit ik te wachten. Weet niet of ik nu heel veel werk voor niks heb gedaan of dat het een andere stomme fout is.
Vriendelijke Groet,
Jip
koppeling zit vast. Series 3
Re: koppeling zit vast. Series 3
Dan zit de koppeling niet vast, maar zit je hydrauliek leiding verstopt. Of dat pennetje bij de slave zit scheef.
- Erik Peters
Re: koppeling zit vast. Series 3
conny schreef: Of dat pennetje bij de slave zit scheef.
Met een beetje geluk is dat te fiksen door de slave-cilinder los te halen (2 boutjes).
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht