Defender 110, van 2013.
Ik stap uit en het alarm gaat af na het dichtdoen van de deur (zonder te sluiten). Alarm stopt door sleutel in contact te steken. Auto start.
Auto gesloten.
10 minuten later, ik ontgrendel, steek sleutel in alarm gaat af, auto start niet. Open dicht gedaan, alarm stopt en auto start.
Alle instellingen van de radio zijn weg en de dagteller staat op 0.
2 maanden geleden hetzelfde voorgehad, binnen geweest hiervoor, niets te vinden.
Gaarne in het onderwerp de gegevens van je auto vermelden, dan wordt het geen zoekplaatje voor eenieder en heb je meer kans op respons.
Chris / Forumbeheer
Defender 110 2013, Alarm problemen
-
Landmarcs
Re: Defender 110 2013, Alarm problemen
Dag Dellef,
Mijn eerste gedachte zegt:
Een "triviaal" electrisch probleem, en aangezien je kennelijk wel kan starten misschien een losse accu-kabel, of een slecht massa-contact.
Succes met de zoektocht want een zo nu en dan slecht contact is lastig zoeken en nog lastiger vinden.
Groeten MarcS
Mijn eerste gedachte zegt:
Een "triviaal" electrisch probleem, en aangezien je kennelijk wel kan starten misschien een losse accu-kabel, of een slecht massa-contact.
Succes met de zoektocht want een zo nu en dan slecht contact is lastig zoeken en nog lastiger vinden.
Groeten MarcS
Re: Defender 110 2013, Alarm problemen
Ongeveer hetzelfde gehad met m'n 130 van '08. Daar is een nieuwe module ingezet (garantie) en daarna heb ik alleen zo nu en dan moeten ver- en ontgrendelen omdat ie anders niet starte......

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968