Mijn stuurhuis lekt bij sturen bij lage toeren.
Op de sloop heb ik een goed stuurhuis bemachtigd, maar deze staat niet in nulstand (zit geen stuurarm aan).
Hoe kan ik deze op een coorrecte wijze in nulstand zetten (zonder stuuroliedruk)?
-> vol tot aan de linker en rechter uitstlag draaien en dan het aantal omwentelingen delen door 2?
-> Is dit voldoende nauwkeurig? hoeveel speling heb ik op de 0-stand?
Nulstand stuurhuis (4 bolts, Defender 110 '89)
Nulstand stuurhuis (4 bolts, Defender 110 '89)
Defender 110 2.5 TD '89 als studie/ leer object
- Erik Peters
- Berichten: 3074
- Lid geworden op: 27 Sep 2007, 18:33
- Locatie: Heino
Re: Nulstand stuurhuis (4 bolts, Defender 110 '89)
E.e.a. staat netjes beschreven in het werkplaatshandboek en het maakt verschil of het een links gestuurde auto dan wel rechts gestuurde auto is.
Links gestuurd: volledig naar rechts draaien en dan 2 volle slagen terug. En er hoort dan hoegenaamd amper speling te zijn.
Groet,
Erik
Links gestuurd: volledig naar rechts draaien en dan 2 volle slagen terug. En er hoort dan hoegenaamd amper speling te zijn.
Groet,
Erik
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten