Zie hier als een phoenix uit de as, een retro-visie op de spiegel van de Defender en de Defenderoïden.
Het begon (of eindigde voorlopig) hier mee (in de Kroeg):
fenix2 schreef:uhm, zullen we deze spiegeltjes verder in een eigen techniek of kroeg draadje doen?
Om vervuiling van een verslag met "oh wat mooi"reacties en ellenlange anekdotes over wat iemand gezien heeft bij een ander voertuig te voorkomen wordt iedereen verzocht eventuele reacties per PB te sturen. Alleen de topicstarter mag posten in zijn/haar eigen topic! Derhalve zijn eerdere posts verwijderd.
Chris / Forumbeheer
Chris, was het niet vriendelijker geweest als je de Bespiegelingen mbt de spiegeltjes - als Forum-Marshal - eventjes een nieuwe zijweg (bijv. onder Techniek) had ingestuurd ? Met gewoon verwijderen verwijder je ook de goedbedoelde inspanningen van een paar forum-leden.
Groeten MarcS
Zie ook: viewtopic.php?f=22&t=5862
En dit naar aanleiding van het op 16 Jun 2018, 09:42 door Houston in Blue Phoenix geposte:
Houston schreef:Heb je t spiegeltje voor de dode hoek al gemonteerd en hoe bevalt ie?
Want ik heb zo’n grote zijspiegel (bij Jansen gekocht) met apart breedte-/dodehoekspiegeltje eronder maar ben matig tevreden;
het ís een verbetering t.o.v. de standaard spiegel maar het onderste / aparte deel is niet verstelbaar. (Ik zou hem liever nog verder naar buiten hebben)
en daarnaast trilt hij en krijg ik m niet stil. Misschien omdat t geheel groter en zwaarder is.
Dus andere oplossingen zijn welkom.