Bedankt voor je reactie Fenna. Als ik er niet uit kom ga ik de ruimte achter de lampen ook uitvullen.
Is er iemand met een Defender die wellicht de nummers op de lampen zou willen vergelijken? Ben nog steeds vermoedend dat het Defender koplampen zijn van na 1994.
Bedankt alvast!
Koplampen RRC V8 3.5L '86 passen niet
- arjan_de_jong
Re: Koplampen RRC V8 3.5L '86 passen niet
Heb heldere koplampen in mijn S3 gezet incl nieuwe koplamp helmen en ringen. Paste in een keer zonder problemen. Zitten gewoon vast.
Heb dit probleem ook nog niet eerder mee gemaakt eigenlijk.
Heb dit probleem ook nog niet eerder mee gemaakt eigenlijk.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
Na een uur contact met Paddock (waren wel behulpzaam maar niemand had ooit dit probleem aangekaart) bleek dat wel bijna alle koplampen met nieuwe backing bowl werden verkocht.. WIPAC heeft wellicht zijn lampen (met behoud van onderdeelnummer) iets aangepast waardoor de nieuwe lampen misschien niet zouden passen op de oude backing bowl. Ik krijg zaterdag of maandag dus twee nieuwe backing bowls binnen en dan gaan we zien of het probleem is opgelost!
Opnieuw afstellen wordt dan nog even een puntje (ooit één keer gedaan bij een Manta met stoepkrijt op een muur en 'rechte' vloer
). Met behulp van het world wide web komen we daar vast wel uit 
Opnieuw afstellen wordt dan nog even een puntje (ooit één keer gedaan bij een Manta met stoepkrijt op een muur en 'rechte' vloer
- arjan_de_jong
Even bij de garage om de hoek gaan. Lijkt me sterk dat afstellen van de koplamp geld moet kosten... En neem anders een pak koeken mee...
Doet het bij ons altijd goed
Doet het bij ons altijd goed
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
Mijn APK man zet altijd zo'n apparaat voor de lampen.
Als het niet zuiver is draaien we wat aan de schroefjes tot het klopt.
Zulke simpele dingen zijn altijd 'all in'.
Als het niet zuiver is draaien we wat aan de schroefjes tot het klopt.
Zulke simpele dingen zijn altijd 'all in'.