Hallo beste forum leden,
ik ben nieuw op dit dit forum en wil mij even voorstellen, ik ben Koen en heb sinds een paar maanden een Range Rover 3.5 se uit 1989.
voordat ik mij heb ingeschreven heb ik diversen malen technische issues opgelost door het forum te raadplegen echter en nu heb ik een probleem waar ik een vraag over wil stellen.
zoals vermeld heb ik sinds een paar maanden een Range Rover se 3.5 uit 1989 waar ik een probleem met de ventilatoren heb. eerste maanden werkte alles prima maar nu niet meer.
het probleem is dat bij mij de zekering (30amp) na een tijdje rijden doorbrand. deze zekering is van zowel de interieur ventilatoren als de fan van de airco/radiator fans.
het gekke is dat alles prima functioneerd als ik met de motor uit alle standen probeer en een hele tijd laat draaien. Zodra ik ga rijden in eender welke stand setting brand na een paar minuten de zekering door.
heeft iemand ooit eenzelfde probleem gehad? hoe is te achterhalen wat het probleem is?
alvast dank voor jullie imput/hulp.
Nieuw + ventilatoren vraag
-
Koen Aardewijn
Re: Nieuw + ventilatoren vraag
iemand een idee? hoor het graag.
Re: Nieuw + ventilatoren vraag
lijkt me een slechte verbinding/los contactje, draadbreuk ???
Bij draaiende motor trilt het en maakt iets ergens kortsluiting
Kun je lang naar zoeken...maar je kunt ook gelijk nieuwe draden trekken van beide ventilatoren
Oke, is wel wat werk maar dan weet je zeker dat het gelijk weer goed is
Bij draaiende motor trilt het en maakt iets ergens kortsluiting
Kun je lang naar zoeken...maar je kunt ook gelijk nieuwe draden trekken van beide ventilatoren
Oke, is wel wat werk maar dan weet je zeker dat het gelijk weer goed is