Is er iemand die mij kan en wil vertellen of de Alpine ruitjes van een Discovery of Defender ook passen in een Series 3,
Groeten en bij voorbaat dank, 88x109
Alpine ruitjes
-
Landmarcs
Re: Alpine ruitjes
Dag 9592,
Mij lijkt dat je zelfs zonder een bovenmatig goed ontwikkeld timmermans-oog al zou moeten vermoeden dat een "alpine" ruitje uit een Defender ook in een Series 3 zal passen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de boogstraal van de dak-rand substantieel afwijkt.
Aan de andere kant ... dat een Disco-ruitje zou passen zou mij verbazen: zo op het oog zelfs zonder een Disco bij de hand vermoed ik een heel andere boogstraal/vormgeving.
Groeten MarcS
Mij lijkt dat je zelfs zonder een bovenmatig goed ontwikkeld timmermans-oog al zou moeten vermoeden dat een "alpine" ruitje uit een Defender ook in een Series 3 zal passen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de boogstraal van de dak-rand substantieel afwijkt.
Aan de andere kant ... dat een Disco-ruitje zou passen zou mij verbazen: zo op het oog zelfs zonder een Disco bij de hand vermoed ik een heel andere boogstraal/vormgeving.
Groeten MarcS
OK Marcs mijn inschatting was zoals jij ook denkt, punt is dat je via internet iets koopt dat via inschatting vaak klopt , maar in de practijk nog al eens tegenvalt,daarom zoek ik iemand die hier ervaring in heeft,
Groeten en bedankt 88x109
Groeten en bedankt 88x109
Even een A4tje tegen het dak aanhouden van een Defender en een lijntje trekken, dan weet je de radius en kan je op jou auto vergelijken.
Mocht het een idee zijn wil ik het morgen wel even doen en dan doormailen.
Groet Ron
Mocht het een idee zijn wil ik het morgen wel even doen en dan doormailen.
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Wist niet zeker of de aangeboden ruiten van een Defender of een Discovery kwamen, blijkt een Discovery 1 te zijn, dan zou ik om elk risico uit te sluiten dus de radius va de dakrand van een Disco 1 moeten zoeken.
Wel bedankt voor het aanbod Ron,
88x109
Wel bedankt voor het aanbod Ron,
88x109
- Erik Peters
Van een Discovery gaat niet passen.88x109 schreef:Wist niet zeker of de aangeboden ruiten van een Defender of een Discovery kwamen, blijkt een Discovery 1 te zijn....88x109
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Duidelijk, bespaard me een hele rit, bedankt Erik,
88x109
88x109