Goedendag allemaal ,
In het (erg lange) topic over de grijskenteken regels met betrekking tot een 130 crewcab , kon ik eigenlijk nergens een duidelijke foto vinden over de " broodtrommel " en de uitgezaagde voorwand van de laadbak.
Eventueel een tekening (of adres) waar de benodigde spacers te vinden zijn zou ook wel handig zijn.
Met betrekking tot het verzetten van de achteras , zijn er ook langere reactie armen te vinden die hetzelfde bereiken ? Bv van een range rover , Discovery.... Of bv een bepaalde liftkit ?
De steun waar de kogel bovenop de achteras inzit, is die er ook maar in 1 maat of zijn daar nog verschillen in bij bv 90/110 of Discovery en range-rover .
Mij lijkt het beter voor je aandrijfas als de hele as naar achter gaat , en niet alleen de onderkant met de reactiearmen, zodat je aandrijfas als het ware " naar beneden geknikt zit"
Ik ben maar zo vrij geweest hier een nieuw topic van te maken, omdat dit wat meer de technische kant van het grijs kenteken verhaal is .
Foto,s laadbak modificatie 130 cc en verzetten achteras
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re: Foto,s laadbak modificatie 130 cc en verzetten achteras
gerben1 schreef:....
Mij lijkt het beter voor je aandrijfas als de hele as naar achter gaat , en niet alleen de onderkant met de reactiearmen, zodat je aandrijfas als het ware " naar beneden geknikt zit"
Vlgs mij is het "eenvoudig":
Verleng het chassis zodat het een 133 CrewCab wordt (er was ooit een periode dat Land Rover Special Vehicles de NL versie extra oprekte).
Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Groeten MarcS
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten