Deurrubbers Defender

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Edward

Re: Deurrubbers Defender

Berichtdoor Edward » 07 Apr 2018, 13:30

Johnny heeft deurrubbers van een ander merk dan Genuine Land Rover. En die zijn vele malen beter! Hebben nog een extra lip die op de binnenzijde van de deur aansluit en dat scheelt een enorme bak geluid. Meen dat die bij Bas4Cars vandaan komen maar dat kun je hem ook zelf vragen.

Niet goedkoop maar meer dan het geld waard. De originele zijn ook maar kut. En dan bedoel ik niet die van de 300Tdi die je hebt maar wat je nu koopt is gewoon een Puma rubber en die zijn matiger dan Brittpart of wat ook............
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Re: Deurrubbers Defender

Berichtdoor Landmarcs » 07 Apr 2018, 17:49

Edward schreef:Johnny heeft deurrubbers van een ander merk dan Genuine Land Rover. En die zijn vele malen beter! Hebben nog een extra lip die op de binnenzijde van de deur aansluit en dat scheelt een enorme bak geluid. Meen dat die bij Bas4Cars vandaan komen maar dat kun je hem ook zelf vragen.

Niet goedkoop maar meer dan het geld waard. De originele zijn ook maar kut. En dan bedoel ik niet die van de 300Tdi die je hebt maar wat je nu koopt is gewoon een Puma rubber en die zijn matiger dan Brittpart of wat ook............

Of de "originele" sinds de 300Tdi gewijzigd zijn weet ik niet, maar die die origineel in de 1999-er Td5 zaten waren niet beter of slechter als die in de Puma.

In de Td5 had ik indertijd een extra "lip" aan de deurkozijn-kant gemaakt teneinde de tocht wat te beperken.
Bij de Puma tocht het iets minder (het fluit wel zo nu en dan), maar de Puma deuren zijn ook iets substantiëler.

Een extra lip aan het deurrubber is misschien wel een goed idee.

Groeten MarcS

Terug naar “Techniek”